![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,376
|
![]()
Ser man på andre selskapers innfasning av nye fly, inkludert A380, så er det ikke unormalt at de brukes ganske forsiktig de første månedene for og forsikre seg om at ting fungerer som de skal. Så lange planlagte bakkestopp er ikke unormalt
Det er bare et selskap jeg vet om som trodde man kunne gi bånn gass med en gang når de fikk en helt nye flytype, og sist jeg sjekket er de nå travelt opptatt hos flyklagenemda... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2011
Location: Bodø
Posts: 315
|
![]() Quote:
![]() QR ønsker vel også å time landingstid i DOH best mulig med avgangstidene til Europa og til dels Afrika og Nord-Amerika. Men må si jeg overrasket over valget av BKK som en 380 destinasjon, siden Baker har sagt flere ganger at 380en kun skal brukes på high yield destinasjoner som LHR og CDG. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Oct 2011
Location: Norge/ litt omkring
Posts: 1,295
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
LH F-seter i A380 vs B747 | Sondbjo | Småprat | 2 | 27-01-2012 19:34 |
A380-seter på auksjon | Concorde | Flyforum | 2 | 04-08-2009 17:53 |