![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Snart ny Hobbit film så da er det jo på tide med ny film fra Air New Zealand også
https://www.youtube.com/watch?v=qOw44VFNk8Y
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Joker
|
![]()
Morsom, men ikke like fin som den forrige, spør du meg
![]() https://www.youtube.com/watch?v=cBlRbrB_Gnc
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Prøver man å overgå hverandre med "morsomme" safety-videor for tiden? Synes det blir mer og mer av slikt. Litt tacky, spør du meg.
Foretrekker en nøytral informativ video. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Etter å ha sett hundrevis av informasjonsvideoer foretrekker jeg sikkerhetsvideoer som får passasjerene til å følge med.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Denne syntes jeg var ganske så boring....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Hver gang jeg ser eller hører om den filmserien så tenker jeg at den kunne vært plassert i Norge om bare Norge hadde lagt forholdene bedre til rette for internasjonale filmprosjekter. Tolkien satte jo hendelsene til Midgard og det var ikke så lite inspirert av norsk folklore.
Om dette hadde skjedd ville da noen lagd tilsvarende sikkerhetsvideoer i Norge? SAS? Norwegian? Wideroe?
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
En ting som muligens taler litt i NZ sin fordel er at Peter Jackson selv er New Zealandsk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Safety ombord kortet er forsatt standard! Og jeg tror disse filmene får mye mer oppmerksomhet ombord og derfor hever sikkerheten. Mange som reiser mye enser jo ikke en sikkerhetsvideo/demonstrasjon lengre, vi har hørt den så mange ganger før. Når noe da endres så er det ikke sikkert vi får det med oss. Jeg ville definitivt fulgt med på denne!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Newcomer
|
![]()
Syntes den er fantastisk!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air New Zealand - Safety video from Paradise | BraathensSafe1985 | Bilder & foto | 1 | 11-02-2014 21:32 |
An Unexpected Briefing - Air New Zealands nye safety video | Robin882 | Småprat | 8 | 17-03-2013 14:40 |
Air New Zealand safety video | Stian | Flyforum | 2 | 24-07-2009 14:14 |
Reklamestunt fra Air New Zealand | hurvert | Flyforum | 1 | 19-05-2009 15:40 |
Fresh safety video | LN-MOW | Flyforum | 1 | 25-03-2008 09:53 |