![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Off til CPT, første tur med TK....Blir spennende... Første gang vi skal fly langt og slippe å endre tid...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. To grader på Sandaker i morgen timene. Om jeg ikke akkurat har byttet tiø vinterpels, da det er en umulighet, ble vinterdyna lagt på i går, og i kveld skal bilen få på seg vintersko. Mistenker det er nattefrost ute i Skogen, så får passe på jeg ikke bommer på parkeringsplassen. En tur til Drammen etter jobb for en lite fly&vann for litt hjelp til en booking er også i planene. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Fossum, kommet gjennom noen mailer, ingen fra AB i innboksen ennå men regner med at det ikke tar så lang tid før jeg hører fra de.
Erstatningsreise er akkurat bestillt, ble FR fra RYG. Ha en riktig fin tirsdag forumiste |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - der viste temperaturen 4 grader, så Espen du må flytte til varmere strøk - lengre nord i Oslo
![]() Ingen flyaktivitet før fredag på dagtid - da går turen til CPH med SAS + - Ha en god dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Det var en kjølig opplevelse å gå til jobb i dag, 4 grader borte på asfaltstripa. Opphold og ellers fint vær i området i dag. Men tror at det er på tide å finne frem ullundertøyet igjen. Bookingfingeren fikk luftet seg i helgen, ikke noe mer enn en lørdagsdagstur til CPH (i Go ![]() Planer for dagen; jobbe både ute, innendørs og på kontoret. Etter jobb ingen planer annet enn å fortsette på denne: http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=0356501868 Ha en fin dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
YO !! fra Trondheim
![]() Jobben er godt igang og kaffen er i koppen.Hjemme holder jeg på med kjellerprosjektet mitt, som jeg kjenner tapper meg for krefter, men det må nå gjøres....blir bra tilslutt Ser egentlig fram til tirsdag neste uke ![]() ![]() Ha en flotters dag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Quote:
Gryntemorgen fra Gaustad. Solid knippe jet-lag i dag. Sov greit i natt, men kroppen og hodet føles det som har fått skikkelig juling. Får bare snu lua bak-frem og begynne med mailboksen. Ha en deilig dag fyllt med dritdeilige ting
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sen men go'morn fra Snillfjorden!
![]() Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag videre! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
Morn fra studentbyen. Ikke undersøkt hvordan det er ute, men mtp at det er midt i oktober kan jeg lett si at det er kaldere enn hva jeg foretrekker. Heldigvis bare 2 mnd til man setter seg på et fly til varmere strøk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag Jenter & Gutter fra Forus,
Her over i sørvest er det nydelig høstvær , kaldt er som BSSW sier. Varmeapparatet slo inn for første gang denne sesongen i bilen i morgentimen på vei til jobb. jeg tror jeg benytter meg av finværet senere i dag og tar en tur på fjorden med båten for å hente opp mer fisk. Intet er bedre enn fersk fisk rett fra havet! Ha en fortsatt fin dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God formiddag fr F3 Osl - Østerås. Passe svimmel etter en drøy uke i østen. Godt det bare er et døgn til det blir andre veien og London.
Ha en løvfallende høstdag!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo, skulle vært Akersgata, men sendte meg selv hjem med høyt blodtrykk, så får vi se hva legen sier etter kvart..
God tur til Cape Town, ærede trådstarter! Anbefaler å rusle litt ut av det området jeg antar dere bor - Carne er en flott biffestaruant ved Long Street og Beer House er rett ved. Flotte steder begge to! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra SAndnes, dagen nytes i horisontalen, satser på feberen er influensa og ikke ebola. Katten syntes synd på meg og dro en dau fugl inn på soverommet, så blir nok rydding og vasking når formen bedrer seg utover dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Browncoat
|
![]()
Veldig bra, mer filosofisk enn Formics War-serien og Enders Game. Anbefalt å lese, men begynn med Speaker for the Dead.
Quote:
Xenocide leser jeg nå for tredje gang ![]() Kunne skrevet mye mer om disse bøkene, men dette er et flyforum, ikke Enders Game-forum ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
G'morgen! Wet wet wet her nord for Atlanta. Litt grumsevær her og der, men det verste gikk sør og øst for oss. Men godt man slipper å kjøre noe sted. Mårrarushet blir enda verre enn vanlig slike dager .. Hei, hurra og fortsatt god |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Oi, oi TK lounge i IST, hinsides hva en kan vente. Men United Club er bedre
![]() ![]() |
![]() |