Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 29-09-2014, 07:37   #1
mcduck
ScanFlyer Gold

mcduck's Avatar

Default Re: Mandag morgen!

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Satser på at det ikke er noe buss for tog, men det er visst uhørt i dette landet at man erstatter toget med noe. Det er en statsinstitusjon russerne for en gangs skyld stoler på.
Tror jeg også hadde foretrukket toget framfor russiske veier.. eller innenriksfly for den saks skyld

God morgen fra Kristiansand!

Dagen i går ble spennende med både bilsalg og bruktbilkjøp. Det nye tilskuddet til den generelle trivselen er en Peugeot 206, 2005 modell (114k km). Prisen var nesten for utrolig til å være sant (Meget begrenset budsjett), så da ble min allergi for franske biler kurert.

Dagen går vel med til å gjøre bilen klar til eu-kontroll på torsdag, eneste feil jeg har funnet er 1 lyspære som var gåen. Ellers er det siste dagen med Friends & Family rabattene på SAS så da må det bookes div turer. Prøvde meg på Longyearbyen 19-21 mars, men dessverre var der flere en meg som har funnet ut at det er total solformørkelse i longyearbyen 20. mars. Norwegian var forøvrig helt utsolgt allerede. Kanskje de burde bytte type til B788?

Ha en flott dag folkens
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bil2.jpg
Views:	278
Size:	133.0 KB
ID:	37571   Click image for larger version

Name:	bil1.jpg
Views:	280
Size:	120.5 KB
ID:	37570  

Upcomming:
Nov 27 - Dec 20: Krabi (DY Y)
Februar 13-26: Cancun (*A)

Last edited by mcduck; 29-09-2014 at 07:40.
mcduck is offline   Reply With Quote
Old 29-09-2014, 07:56   #2
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

Default Re: Mandag morgen!

God morgen fra Forus!

Mandag, og man er enda i vater, så dette er et godt tegn. Venter på noen papirer, så det blir nok litt tid tilbrakt på telefonen i dag!

MCDuck, til lykke med en lille franske! Selv er jeg meeeeget godt kurert etter at min franske tilbrakte 6 mnd på tot 3 verksteder, og ingen fant ut av den. Den fikk da et "lykkelig" liv her, eller i det minste jeg gjorde!

Quote:
Originally Posted by mcduck View Post
Dagen i går ble spennende med både bilsalg og bruktbilkjøp. Det nye tilskuddet til den generelle trivselen er en Peugeot 206, 2005 modell (114k km). Prisen var nesten for utrolig til å være sant (Meget begrenset budsjett), så da ble min allergi for franske biler kurert.

Dagen går vel med til å gjøre bilen klar til eu-kontroll på torsdag, eneste feil jeg har funnet er 1 lyspære som var gåen.
Ha en fin en forumister!

Posting Rules