![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Upgrade me....
Join Date: Mar 2012
Posts: 2,307
|
![]()
Blokkering av midtsete tror jeg er noe som alle ønsker seg.
Prioritert boarding som faktisk håndheves. (de er flinke i utlandet) Pri tag på bagasje. Og så burde GuLL/C hos WF oppgraderes. (men det er vel en annen tråd...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eurobonus Diamond
Join Date: Jun 2007
Location: Stavanger
Posts: 1,111
|
![]() Quote:
Samme hvor mye man annonserer og prøver å håndheve dette, er det faktisk raskere å bare slippe folk ombord enn å stå å krangle med folk som ikke hører etter, og ikke forstår at de ikke kan gå ombord nå. Har lagt merke til at folk ikke hører etter her hjemme, men så fort de er i utlandet så er de mere oppmerksomme å faktisk gjør det de blir fortalt. Og ja, jeg jobber i gate så vet hva jeg snakker om. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Joker
Join Date: Jun 2013
Location: OSL
Posts: 1,092
|
![]() Quote:
Begge deler er greit for meg, men slik det er nå blir det bare rot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,374
|
![]()
Som nevnt tidligere - ved mange gater er det rett og slett ikke plass .... Blir både vanskelig og flaut å tvinge gjennom dette når folk allerede står som sild i tønne med liten plass til å manøvrere ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Joker
Join Date: Jun 2013
Location: OSL
Posts: 1,092
|
![]()
Jepp, så derfor burde det egentlig bare droppes. Skaper mindre irritasjon for alle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2014
Location: Son, Vestby, Norge
Posts: 313
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2012
Location: Ganske syd
Posts: 281
|
![]() Quote:
Tror dette vil virke mot sin hensikt for SAS. Da er jeg heller for at betjeningen forsøke å gi Gull/Diamant kunder litt ekstra oppmerksomhet. Lar seg nok ikke gjennomføre med Gull da nesten alle har det nå ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Nov 2012
Location: Ganske syd
Posts: 281
|
![]()
Kom til å tenke på en ting til….Et forslag å sende videre er å premiere de som har vært lojale i mange år. Hva med de som har vært med siden RVC tiden å innehatt høyeste offisielle status hele tiden.
20 år eller mer som gull eller diamant kunde burde gi ett år Pandion eller evig gull/diamnt |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Star Alliance only.
Join Date: May 2011
Posts: 1,063
|
![]() Quote:
Det er jo mange i SGS som får det til, selv på fulle fly med mange økonomipassasjerer som presser på. De blir pent bedt om å vente - og da respekterer dem det. Som EBD (med 82 flights med SAS hittil i år) vet jeg også hva jeg snakker om. Det handler om at gateagent faktisk orker å gjøre det. Slik virker det hvertfall for meg. Selv en morgenflyvning BGO-OSL med 80% gullmedlemmer/Plus, ble en passasjer i GO stoppet - selv om "alle" passasjerene gikk mot skranken når det var Priority Boarding. Dette er jo en vanesak for passasjerer. Hvis dere innfører det på absolutt alle avganger, ville folk vendt seg til det. Men hvis de kun opplever det på 1/10 avganger skjønner jeg at de ikke tror på det. Hvorfor får noen det til - og andre det ikke? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Mar 2012
Location: Bærum
Posts: 4,633
|
![]()
Kan det ha med penger å gjøre?
Tipper Ryanair har et ris bak speilet om det ikke går som avtalt med lufthavn/handling.
__________________
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DC-9-21 lyfter med 80 personer ombord, landar med 3! | HansJ | Flyhistorisk forum | 25 | 09-05-2024 17:16 |
3 flymodeller selges samlet inkludert aeroclassics SAS a320 NEO | Robert | Samlerhjørnet | 1 | 18-06-2017 13:16 |
Overbooket flyet med 21 personer - Sommertrafikk SAS | Hickok | Flyforum | 29 | 02-07-2016 14:15 |
Flåteutnyttelsen i et samlet SAS | VC-10 | Flyforum | 1 | 03-09-2009 12:35 |
Hverdagsrapport: Til sentrale strøk med SK og WF | Someone | TripReports | 8 | 08-10-2008 12:56 |