![]() |
|
![]() |
#881 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nå virker sas.no som svarte nøkken her. Håpe de holder det oppe nå!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#882 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#883 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Der kom det epost frå SAS om problema. Litt i seineste laget, spør du meg. Kan tyde på at dette vil ta tid?
![]() |
#884 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#885 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() Det er sjelden man ser så store firma gå så sinnsykt i baret som dette. Jeg husker jeg ledet en butikkjede en gang. Der sparte jeg så sykt på IT at når noen snublet i IKEA strømpadda i Stavanger (der serveren stod på kjøkkenet i en butikk), kræsjet hele butikkdatasystemet i 16 butikker. Skjedde rett som det var. Men dette er jo verre.
![]() |
![]() |
#886 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fungerer fortsatt ikke å bestille EB reiser........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#887 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvor stopper det for deg? Jeg kommer helt til betalingssiden uten problemer. Prøv å tømme cache, åpne vinduet, bytte browser. lufte hunden og alt dette SAS sier bør gjøres hvis du har problemer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#888 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Er det noen her inne som kan sjekke følgene for meg: Rute:Bergen(BGO) - Oslo(OSL) Flight:SK272, SK274 eller SK278 Dato: Søndag 14SEP14 Jeg vil delbetale med 4760poeng, og betale resten i norske. Hvor mye må jeg betale? Jeg er EBS om det har noe å si... TUSEN takk!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#889 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
272 4700 pong + 809 kr
274 4700 + 668 278 4700 + 668 |
![]() |
![]() |
![]() |
#890 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#891 |
Flysitter
|
![]()
Veldig irriterende man ikke kan avbestille reiser i pluss online men må ringe inn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#892 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det kan ordnes via chat. Hvis den norske er stengt kan det store deler av døgnet tas på sas.se eller flysas.com i stedet for andre/lengre åpningstider.
![]() |
#893 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sas.se - tenker du da fortsatt på chat?
Trodde chat-funksjonen var felles for de skandinaviske landene/de samme folka?
![]() |
#894 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, men den norske siden har kortere åpningstid, på tross av at man kommer de til samme folkene. Go figure...
![]() |
#895 |
Newcomer
|
![]()
Sas er noe jeg har kuttet ut etter alt det rotet med å ordne seg n flyreise, eurobonuskortet blir kastet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#896 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#897 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Om man bare lar være å forholde seg til sas.no, funker det som bare det, VIA EGENCIA på jobb og wf.no på privaten, så er alt i sin skjønneste orden!
Det i kombinasjon med norwegian.no og kayak, så har man alt man trenger for å komme seg rundt i verden!
![]() |
#898 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
[quote name="ahstrand" post=956938]Sas.se - tenker du da fortsatt på chat?<br />
Trodde chat-funksjonen var felles for de skandinaviske landene/de samme folka?[/QUOTE]<br /> Ja, men den norske siden har kortere åpningstid, på tross av at man kommer de til samme folkene. Go figure...<br/> Er det noen her inne som har direktelinken til SAS Chat'en, men tenker da den svenske.. ettersom denne skal ha lengre åpningstider? ![]()
![]() |
#899 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#900 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
"No customer representatives online. Closed. Send us an e-mail and we will get back to you. Opening hours: 24/7" Når jeg prøver norsk chat så fungerer det, men altså da ikke med denne svenske, som ifølge seg selv skal ha 24/7-betjening.. Noen som vet årsaken til dette?
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |