![]() |
|
![]() |
#861 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg syntes oppriktig synd på de som jobber på sosiale medier. Nå er vi snart på andre dagen, dette er helt utrolig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Legge ut 1 eller 2 poster om dagen, selv ved full krise. Svare på 5-6 innlegg/spørsmål i løpet av dagen. Er det virkelig flere personer som deler på denne travle jobben?
![]() |
#863 |
Joker
|
![]()
Setter 100,- på to døgns nedetid...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#864 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kom inn, forsåvidt. Forsøkte å gå inn på sas.no, tidligere i kveld. Før landslkampen. Og nå hadde jeg kommet inn. Men når jeg forsøkte å gjøre noe står nettleseren bare "å spinner". Sas.no er like trist som resultatet av landskampen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#865 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#866 |
Joker
|
![]()
Sidene ser ut til å fungere som normalt nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#867 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Stor aktivitet i profiloppdateringer på LinkedIn hos IT-folkene til SAS ser jeg ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Kommer og går, fremdeles så treg at jeg vil klassifisere den som nede i dag også. Runder snart to døgn
![]() |
#869 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Følte som om jeg vant i lotto i går da jeg klarte å booke en EuroBonus-reise online i går kveld (via flysas.com/en/us). Virket som funksjonaliteten bedret seg noe da presset på sidene gikk ned.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Prøver å logge inn / booke flight på sas.no og det funker ikke akkuratt supert. Litt morro at det nå skinne ren Norwegian reklame midt på forumsiden akkuratt på den destinasjonen jeg skal til
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#871 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Jeg kommer ikke inn på sas.no i det hele tatt nå jeg..
![]() Har man noen sinne (nuvel, i 2014 da) sett noe lignende? Må de fly inn IT-teknikere fra India med rødnese-787?
![]() |
#872 |
EBD
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Synes det rett og slett begynner å minne om en farse. To døgn er gått og fremdeles er det ikke mulig å bestille billetter på sas.no. Synd da at så få vet om mulighetene WIAS tilbyr. Jeg regner med at det er noen som får fyken i SAS etter dette.
![]() |
#874 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kom inn en kort tid i går kveld, men nå står det bare å spinner. De har nå vært nede i 2 døgn, er løgn at de gikk ned i 15-16 tiden på mandag, jeg kom ikke inn kl. 12.30 på mandag med akkurat samme problem, første melding på forumet om dette var kl.13.13 .Jobber selv med IT drift og avanserte websystemer, og denne type nedetid er totalt uakseptabel i selv 30 minutter, har de ingen redundans, virker jo håpløst. Dette må jo koste enormt med penger og omdømme...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tips til alle: www.flysas.com evnt Widerøe lenken på toppen av forumet. Førstnevnte funker fint til booking av EB billetter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#876 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#877 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Litt skremmende om resultatet er så dårlig nå... all erfaringer med indere... usj.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#878 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nei, desverre - vi har ikke tilgang til Eurobonus ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#879 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg lurer litt på hvor mye denne nedetiden har kostet sas.... ca alt billettkjøp via sas.no er nede. Det kan umulig være bra for butikken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#880 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Tror neppe det får konsekvenser for noen, det er nok en eller annen økonom som har fått utmerkelse for sin innsparing i avdelingen. Og for de som jobber på IT-siden så er leverandøren uansett i oppsigelsesperioden...
For øvrig funksjonaliteten som visstnok skulle implementeres er mulighet for å sjekke inn på flere bookinger selvom de ikke er gjennomgående.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |