![]() |
|
![]() |
#581 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg tok en på sparket tur til BKK på en 1299,- enveis billett mandag som var med Norwegian. God plass til bena(185cm). Gode seter forøvrig og som sagt nydelig luft og lysforhold. Forøvrig en stille og fredelig tur uten noe mas el servering(noe jeg syns er supert da jeg kun vil slappe av og helst sove mest mulig). Alt på rute. Grete Waitz.
![]() |
#582 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg er er rett og slett fasinert av det jeg leser om Norwegians kundeservice, eller mangel av. Dette fra media og Norwegian sine facebook sider. Alt i fra mangel på info ved forsinkelser, oppfølging, tilgjengelighet og klagetid.
Så lurer på om noen her bransjen kan belyse dette. Er det det rett og slett DY sin lavpris modell som gir utslag at de i det lengste unngår å bruke penger på kundeservice? Og er det noen i det hele tatt som har fått erstatning etter alle forsinkelsene de har hatt. Lest innlegg der folk skriver at det ennå ikke har fått svar på klager fra september/oktober! Må da lure på om de ikke bryter noen lover ved å la være å svare på klager? |
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Lavprisbilletter på fly er den nye folke-dopen, mange gjør hva som helst for å få tak i billige billetter og blir dritsure når de må betale mer enn 299,- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ser at Norwegian nå oppgraderer Premium produktet ved og tilby loungetilgang de passasjerene som har kjøpt premium samt "åpner baren" mellom måltidene og vil tilby vann/juice på bakken før avgang
http://www.check-in.dk/norwegian-opg...remium-produkt Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#586 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Når først flyet er i luften åbner Norwegian op for fri bar for alle Premium-rejsende i forbindelse med måltidsservering. Under resten af flyvningen, kan der bestilles drikkevarer i henhold til gældende priser.
![]() |
![]() |
#588 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#589 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Reiste nettopp en tur OSL-BKK-OSL med DU.
Kan melde om takeoff på tid begge veier, men noe lengre flytid enn forventet pga diverse krigssoner. God service ombord, med opplagte og smilende thaier. Eneste smågrettne fyren var han som sto i gaten på OSL, viste seg at jeg hadde kost meg litt vel lenge i loungen. ![]() Dette var forresten min første tur med Dreamliner, og vil si at det er det beste flyet jeg har fløyet med, men samtidig syns det er litt oppskrytt.
![]() |
#590 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jag kom hem för 5 dagar sedan från BKK och flög premium.
Jag blev tilldelad AF-lounge på BKK vilket var helt okej, när man förväntar sig noll, lite synd att man inte får "guldbiljetten" vilket gör att du får gå genom fast security-immigration. Den brukade jag få med Qatar Airways, när jag flög mycket på BKK-DXB. JAg fick äppeljuice innan avgång, personalen kom och frågade vad jag ville ha för mat och om dom skulle väcka mig innan breakfast. Maten, potatismos med kyckling och 2 dl tomatsås, oätligt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#591 |
Joker
|
![]()
Tror Norwegian Premium kan bli et fint produkt jeg, bare de får orden på forsinkelsene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Er det fri bar i premium klassen til Norwegian under hele flyvningen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#593 | ||
Flyklapper
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#594 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Har dette gått hus forbi forum? Jeg klarte ikke finne en tråd om dette. Norwegian gir premiumpassasjerer på interkontinentale flyvninger adgang til lounge i Oslo, Stockholm, København, London, Los Angeles og Bangkok: http://www.vg.no/forbruker/reise/nor...ge/a/23289396/
På OSL er det ikke overraskende OSL lounge som er loungen det gis tilgang til.
![]() |
#595 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#597 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
DY7205, premium full flex, ingen vits i å lete etter fast track på OSL iom at det ikke var kø i noen av de andre "lukene". Gadd ikke OSL loungen.
Busset til Stockholmsflyet, nesten på rute avgang(satt på 1a og derav kunne kabinsjefen gjerne holdt sitt hat mot pax med for mye håndbagasje noe inni seg), stappfullt, bokstavelig talt, fly. Langflyvningen: tok av på rute, for første gang i mitt liv har jeg fått flymat som er god(en voksen kyllingfilet, nydelig saus og en kjempegod sjokolademousee). Siden jeg 'er i all hovedsak negativ til flymat(som at det er ikke mat så var dette premiumkonseptet med en skikkelig filet, godt med saus, nydelig tilberedt samt brun naturlig sunn ris, skikkelig godt. Kjempegodt:-) Desserten en nydelig sjokolademouseet(el pudding som jeg foretrekker å kalle det)med hvit karvet sjokolade. Nydelig. Var det verdt 6022kr en vei, tja, bedre en alternativene på en torsdag fra OSL:-) her skal Kjos få skryt:-) Nb! Sett ift pris og noenlunde ok treatment. mentzies lounge i ARN ok, litt langt unna gate 17 og 18 hvor DU lounghaul går fra men greit nok. Ekke opptatt av slikt selv om jeg betaler mine billetter selv. Dette blir da 4 turen med DU i sommer hvor alle har gått fråmifra greit. Eneste gangen med hickups var Swiss(min 5 tur)fra BKK til ZHR hvor kapteinen over India fant ut at en return til BKK var på sin plass da vær radaren hadde gått i lås. Min aldrende far har fløyet mye over disse omerådene tilbake i tid. Da jeg fortalte dette ble han bestyrtet og sa: "det er snart ikke mulig å fly lenger, en minste lille hickup kan bety store konsekvenser for samfunnstrukturer og tom detaljvarehandelen, sa han". Syns det var godt sagt. Mye sutring rundt forbi men alt i alt DU minst like godt produkt selv om man sammenligner med oh du store Biz. Mange fra OSL synes Biz er stas, er det de samme som om sommeren/vinteren reiser til LPA? Skjønner egentlig ikke vitsen med biz for en 7/8timers tur dvs 1 snau time lenger en på "chartertur" til øyene:-)
EBD og EK Platinum. Har ingen agenda og arbeider ikke i bransjen. Last edited by Skuggenheimer; 12-09-2014 at 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#598 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har du tilgang til OSL lounge når du flyr via ARN? Overhørte en av mennene bak skranken komme med en lang forklaring til en reisende at man kun hadde adgang når man fløy Norwegian langdistanse ut fra OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#599 | |
Joker
|
![]() Quote:
På alt over 4t må jeg ha Premium Eco eller Biz med blokkert midtsete. Flyr business LHR-OSL på helgetilbudene til BA også, men har aldri vært på LPA... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#600 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hva koster det egentlig for NAS og de andre selskapene å fly tur/retur New York og Bangkok. Hørt noen her innpå forumet sagt at NAS satser på å få Yielden på 0,35.
Etter mine beregninger da koster det NAS omtrent 4000 kroner å fly tur/retur New York og omtrent 6000 å fly tur/retur Bangkok. I følge det jeg har lest er det enda dyrere for konkurentene. I dag ligger NAS på priser som tur/retur New York er 2000 kroner uten bagasje eller 2800 kroner med bagasje, Mens til Bangkok 2600 uten bagasje og 3600 kroner med bagasje. Ser jo selvfølgelig at ikke alle billettene ikke går så billig. Men klarer de å drive lønnsomt? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Service ombord på SAS longhaul | Ståle | Reiseforum | 88 | 28-12-2024 02:57 |
SAS - LongHaul priser i Business | peterfox | Reiseforum | 1 | 04-08-2014 07:22 |
AirBerlin - service og komfort? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-03-2012 17:25 |
Komfort/service - Air China 777-300? | ostis | Reiseforum | 4 | 19-01-2012 12:32 |