![]() |
|
![]() |
#201 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Lurker
|
![]()
Ja, da har man vært innom en tur... grunnen til at jeg ville innom loungen var å få i meg en matbit før en tur til Alta (ingen mat i plus). Kommer opp i loungen, ser to store boller med potetgull, men noen flak igjen i hver - ingen annen mat som jeg kunne se, mulig det var noe frukt og.
Jeg vil si at man bør kunne forvente en brødskive eller annen sunn/mettende/enkel mat når man reiser plus - om ikke i lufta, så på bakken? Potetgull og muffins som eneste mattilbud i lounge/flyet er langt under hva jeg forventer hvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Flugmaður
|
![]()
Når på dagen var du der?
![]() |
#204 |
Lurker
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Øl er inndelt i følgende skatteklasser etter volumprosent alkohol: klasse A: 0–0,7; klasse B: 0,7–2,75; klasse C: 2,75–3,75; klasse D: 3,75–4,75; sterkøl: 4,75 og over
Er det noen som vet hvor stor prosent det er på pilsen som serveres i loungen på innenlands/utenlands loungen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvis det er Carlsberg er den vanligvis 4,6%.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
EBD
|
![]()
Jeg drakk to stk sist fredag og for min del fremstod det ikke som folkeøl, men skal ikke si sikkert..
Carlsberg er jo uansett et ganske lett øl.. Vinen derimot, det var skuffende saker. Rødvinen smaker saft og hvitvinen var ikke særlig fristende.. Tidligere stod det flasker fremme, nå har de gjort om og tilbyr kun tappekran med vin.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Lurker
|
![]() Quote:
![]() Regner nesten med at de har et bedre produkt vanligvis, og at jeg var uheldig her som kom mens de kokte opp mer. En suppe ville vært fint, men dersom det er det snakk om smakløse greier vil jeg jo heller plukke med meg litt mat fra kiosken før neste flytur. Ikke en big deal for meg, men litt skuffet over dette med mat. Får sjå om det blir likar i morrå ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Har bare fått vært innom en´gang siden åpningen, da var det en helt fin Rose´vin å få, er den der ennå ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
EBD
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Flugmaður
|
![]()
Prøvde å lure meg inn når jeg ankom OSL etter en flight i dag, det funket ikke
![]() Hadde ikke veldig store forhåpninger om at det skulle funke, men tenkte det var verdt å teste ut.
![]() |
#214 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Kan man stikke innom med en C billett hos WF, når man ankommer OSL?
![]() |
#215 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nei, ingen adgang ved ankomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Hvordan er det med WF flighter i C eller lignende klasse, har man da adgang på utreise, eller er det kun med SK metall?
![]() |
#217 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Reiser du med Flex/Full Flex-billett, eller er EuroBonus Gull- eller Diamantmedlem, kan du besøke loungen gratis. Velkommen!
http://www.wideroe.no/flybilletter/eurobonus
![]() |
#218 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tja, innenriksloungen er stengt frem til 23/09 pga. vedlikehold.. Tre i reisefølge kjøpte loungetilgang I GÅR til 169;-/pp etter oppfordring fra SAS i e-postreklame. Enda bedre er det når de ansatte i serviceskranken ber reisefølge sende klage via web...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Check-in.du rapporterer om at SAS skal åpne ny innerikslounge på TRD til våren, vil utvide på OSL.
En ser også på SVG, BGO, BOO og TOS i følge nettstedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
24 Mai 2017.Interview with SAS' Eivind Roald Fra Nye OSL Lounge Executive | MCO-WDW | Flyforum | 0 | 25-05-2017 18:57 |
Adgang til SAS-lounge på OSL med innenriks-billett | morr | Småprat | 17 | 29-01-2013 07:18 |
Fasttrack/Lounge på Bali | paal84 | Reiseforum | 5 | 04-01-2012 08:24 |
SAS lounge på OSL | FlightDeck | Reiseforum | 13 | 19-05-2009 21:34 |
Ingen lounge for innenriks reisende i USA med Star* Gold? | haavig | Flyforum | 15 | 24-09-2008 06:03 |