![]() |
|
![]() |
#221 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
Location: Litt overalt
Posts: 1,988
|
![]()
Pent, takk for info Cockpitview
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,394
|
![]() Quote:
Naturlig at lokalmarkedet er et fokusområde. Blir interessant å se om, eller hvor lenge, DY holder ut mot denne gorillaen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jun 2014
Posts: 1,242
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,394
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jun 2014
Posts: 1,242
|
![]()
Jeg skjønner deg ikke helt?
Emirates sier at de ikke vil ha Thailand pax fra OSL og at de ikke vil prise seg mot dette markedet. Da med pris som verktøy ved at Thailand ikke skal prises billig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Dec 2009
Location: Oslo, Norway
Posts: 6,185
|
![]()
Jeg var jo også på dette eventet, men om man ser på prisene så ligger ikke Emirates mye over konkurrentene hva gjelder priser til Thailand. Omtrent likt med Qatars priser. Bangkok blir uansett presset på pris uavhengig av hva Emirates vil og ikke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,394
|
![]()
Jeg henviser til det du skrev tidligere:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jun 2014
Posts: 1,242
|
![]()
Ahaaa, der ramla poletten ned
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,911
|
![]()
Emirates priser seg ofte høyt turretur DXB. Norwegian har fløyet ut fra ARN og CPH i konkurranse med Emirates i vinter som var og virker som resultetet er bra. Problemet denne sesongen må være at en kan ikke fly over restriksjonsområdet i Ukraina og 738 sliter allerede med rekkevidden fra før på denne sektoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,944
|
![]()
Det ryktes om norsk pilot på første flight
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,820
|
![]()
Noen som vet hvorfor ruten er satt opp med 777-200LR allerede dagen etter?
(og dagen etter der igjen) |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
Flugmaður
Join Date: Aug 2011
Location: BIRK
Posts: 336
|
![]()
Rart. Syns Grue sa at de bare skulle bruke 300ER?
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jun 2014
Posts: 1,242
|
![]()
Jupp, klinkende klar i sin tale til de oppmøtte nå på onsdag.
Om det er tilfelle, er det nok mer fornuftig enn -300ER. Selv om Emirates harver opp alt når de går inn i et marked, er en -200 mer fornuftig fra OSL. Førsteklasse beholdes og business har jo samme kapasitet. Er jo øko som er utfordringen å fylle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,394
|
![]()
Intet uvanlig i at man bytter litt om på flytyper ved behov. Det gjør stort sett alle selskaper.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
Vel, jeg har -200LR hjem ôg gleder med... Dette er 777GT ! Herlig takeoff, har hatt DL sin...
Antar at det tar en tid før flyet blir fullt. 2. Sep kan vi i Reidarklasse velge og vrake 3 og 4 setere ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Flysitter
Join Date: Oct 2010
Location: HMR/ENHA
Posts: 6,944
|
![]()
200LR har vel også ordentlig liggeseter i biz
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
Location: Oslo
Posts: 611
|
![]()
Belegget er ganske glissent den første uka, kan være derfor det er satt inn 772.
2. sept nærmer seg stort. Yours truly har fått det ærefulle oppdrag å dispatche den første flighten. Håper på bra vær og lite kranglete Bonusfeber.no-pax. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2012
Location: BGO
Posts: 1,902
|
![]() Quote:
![]()
__________________
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge Upcoming: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Joker
Join Date: Jun 2013
Location: OSL
Posts: 1,092
|
![]()
Spent på hvordan dette går, for meg er det relativt uaktuelt å fly 7+7t til Asia istedenfor 0/2+11t med mindre de er veldig mye rimeligere. Men det samme gjelder forsåvidt Qatar, og de gjør det vel godt på OSL.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2012
Location: BGO
Posts: 1,902
|
![]()
Uavhengig av klasse? Jeg er enig hvis vi snakker C/F, men i økonomi er det greit å få turen delt opp på midten.
__________________
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge Upcoming: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Emirates pensjonerer sin første 777-300ER | Someone | Flyforum | 2 | 08-11-2016 11:20 |
Emirates EK160 - avgang fra Oslo 2.september 2014 | Cecilie | Bilder & foto | 0 | 29-12-2014 16:34 |
SAS Trafikktall SEPT 2014 | vstenhjem | Flyforum | 4 | 08-10-2014 13:19 |
Emirates med fine priser i C fra Kiev til Asia Jan-Apr 2014. (NB! Kort frist...) | HS-TLD | Reiseforum | 0 | 15-12-2013 16:21 |
Emirates sin første 777-300ER er her... | LN-OSS | Flyforum | 10 | 15-03-2005 18:35 |