![]() |
|
![]() |
#41 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Mange som nå er booket om og sendt med andre ut fra den informasjonen som foreligger. Både med Star og andre selskaper. Just sayin........... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Var på samme flyet. Selvfølgelig er det vanskelig når 263 pax (iflg personalet) skal bookes om. Men i dag gikk det meste på tverke. Ikke har jeg fått no mat i kroppen (bare øl
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ingen ble booket om i dag og nå står vi i lang kø på Thon hotellet (noe som ikke er SAS eller Thon sin skyld for øvrig). Elendig service av SAS i dag dessverre mtp håndtering og ombooking, som ikke eksisterte. Er veldig overrasket og skuffet, mildt sagt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da jeg gikk forbi her tidligere i dag hadde flyet nylig returnert til gate og det var satt opp ny tid 12:45. Da var man nok i utgangspunktet mer optimistisk, så mulig det var en såkalt krypende forsinkelse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har da inflasjonen på EBG gått så langt at status egentlig er devaluert?
Er det kanskje det vi ser at iveren etter å forgylle reisende gjør det vanskelig å innfri ved avvik fordi de har blitt så mange fler? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Star Alliance only.
|
![]()
Det er ikke akkurat få av slike bilder...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
![]() |
#50 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vi må via FRA kl 0610 i morgen da alt med SAS var fullt. Spiste middag med noen nå som ble booket om med samme SK907 i morgen. Hun med veninne var statusløs og jeg er EBG. Jaja..
Last edited by SQ321; 21-08-2014 at 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nei og dagen i dag viser at det faktisk er slik, tviler på at det er noen som sitter på OSL eller på EWR i morgen kveld, samtlige vil være på plass eller underveis.
Så at det blir noen glipper når 263 pax skal bookes om så er ikke det annet en å beklage. Spesielt for dere som er gull etc. Men håper ingen sover på et flyplassgulv, eller misser halve ferien sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jag undrar om det kommer någon artikel i VG imorgon om SK 907/908 pax som fick tillbringa natten på det hårda, kalla flygplatsgolvet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Når det er sagt så satt ikke jeg å booket dette og så hvilke løsninger som var aktuelle. Men om det ikke er snakk om videreforbindelser, eller andre ting som er sagt av statuspax så synes jeg ikke det er ok. Eneste er om man ved å fly med f.eks LH/KL/AF tidlig, også er tidigere i NY. Poenget er å få pax frem så fort som mulig. Så er det også spørsmål om klasse, status på flight i morgen, og en del andre kriterier som vi aldri vil få vite. Poenget mitt er at elv om det var en del kluss i dag så er alle nå på hotell eller hjemme, og er booket om i morgen med enten SAS, partnere, eller andre selskaper. Last edited by SAS-Steward; 21-08-2014 at 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Helt sikkert ikke. De har jo fått flott service og har visst ingen grunn til å være misfornøyde, ut fra hva det sies her. Og da blir det ikke noe avisskriverier.
![]() |
#57 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Er de booket i samme kabin? Har noen av dem videreforbindelse? Hvor stort er resiefølget? Har SQ321 fått oppgradering via Frankfurt? osv. osv.
![]() |
#58 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Kanskje de var "heldige" og fikk de to siste ledige setene på flyet; midtseter på bakerste rad?
![]() |
#59 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har definitivt ikke fått flott service ref. forrige post om 1 stk SAS ansatt for å håndtere alle pax samt at den ene ansatte ikke kunne booke oss om pga at bagasjen var stuck på flyet. Mitt reisefølge var 2 stk, tilsvarende de som fikk direkteflight, begge parter hadde sluttdestinasjon i EWR, vi flyr eco i morgen akkurat som de. SAS har fullstendig feilet, noe alle kan gjøre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg synes historien til SQ321 virkelig indikerer full kollaps i forhold til håndtering av statuspax (og andre). Kanskje Diamantkortet ikke blir så verdifullt å inneha som jeg kanskje først trodde... Last edited by TOS; 21-08-2014 at 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS lanserer nye serviceklasser: SAS Go & SAS Plus | Robbiedeluxe | Flyforum | 825 | 02-08-2013 20:56 |
SAS IT: sas.no, sas.se, sas.dk, flysas.com, og nå snart sas.sas? | Utflyttet | Småprat | 8 | 15-06-2012 09:01 |
SAS med felles kommersiell enhet - ledet av ny norsk SAS-direktør | FlightDeck | Flyforum | 11 | 15-02-2010 23:29 |
Mats Jansson vill overföre SAS Danmark-ruter til SAS Norge og SAS Sverige | MD90 | Flyforum | 86 | 12-08-2007 15:11 |