![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Også Norwegian melder om sterk økning i antall passasjerer og fullere fly, men også dette betales i form av en sterkt fallende yield (-11%)
http://www.norwegian.no/Global/norwa...JUL%202014.pdf Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Norwegian større enn SAS denne måneden. Første gang, eller har dette skjedd ofte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#4 | |
critical mind
|
![]() Quote:
Jeg er absolut overbevist at begge aktörer - DY og SK - vil veldig snart annonsere grep a redusere kapasitaeter, den spennende spörsmal er vel bare nar og hvor disse kuttene komme, men ikke om de kommer.
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Man har jo såvidt begynt å se tegn til det ved f.eks DY legger ned TRF-TRD og reduseres OSL-BOO fra 4 til 3 daglige. Selv om i det totale bilde et mikroskopisk, så er det ihvertfall en annen tendens/holdning enn tidligere |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
critical mind
|
![]()
Absolut, og jeg tror mere kutt ma til slik at man fa kapasitaeter tilpasset til etterspörelse. Samtidlig tror jeg at DY na venter pa hvor SK kutter. NAX har gitt en klart signal hvor de vil redusere. Det vil vaere ekstremt viktig at ogsa SK begynner a ta vekk overkapasitaeter. Dette vil gi en klart signal inn i market.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg tror DY har en veldig langsiktig strategi med store klart definerte overordnede mål og derfor er forberedt på å tape i perioder i
enkelte markeder og totalt for å nå disse. Spesielt i denne enorme vekstperioden de er i - og kommer til å være - i mange år fremover. Med en mer kortsiktig strategi derimot har du sikkert rett i at de bør foreta seg noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian trafikktall September 2014 | Someone | Flyforum | 2 | 06-10-2014 20:35 |
Trafikktall Norwegian August 2014 | Someone | Flyforum | 6 | 06-09-2014 16:18 |
SAS trafikktall juli 2014 | Someone | Flyforum | 1 | 07-08-2014 18:14 |
Norwegian trafikktall mai 2014 | Dash | Flyforum | 6 | 06-06-2014 15:13 |
Norwegian trafikktall april 2014 | Dash | Flyforum | 0 | 09-05-2014 17:22 |