![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra gråværet i tiggerstaden. Utrolig kjedelig og tregt på jobb idag. Og i halsen irriterer en sommerforkjølelse. Hadde planlagt å kose meg og få unna mange saker med færre folk her, men nå har jeg bare lyst til å finne meg et korallrev å snorkle på.
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Lillestrøm. Ekstremt aktiv dag i går. To sykkelturer, styrketrening og til slutt 3 timer Beach volleyball og fotball gjorde at det var en svært sliten Fnate som satte seg i sofaen med en kald en i går. På'n igjen med mer moro i dag. Kos døkk, dimlinger!
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Eller en tidligere kollega, som hadde drevet med programmering i sin tid, men jeg måtte forklare han sånne ting som "CTRL+C/CTRL+V". ![]() Ellers er det tirsdag på Berger også. En ganske så normal en, faktisk, og en merker vel at det er litt sommrstille om dagen. Helt greit det. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 13 | 20-11-2018 19:53 |
God tirsdag fra Bagan | robertaas | Flyforum | 17 | 22-03-2016 15:40 |
Land som ikke liker stempel fra andre land i passet? | robertaas | Småprat | 36 | 24-02-2016 07:54 |
God tirsdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 12 | 21-04-2015 12:31 |
Høsttur til smilets land, Thailand | Ruby | TripReports | 14 | 07-02-2014 10:47 |