![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Dusit D2 Patong Beach. Her skal dagen tilbringes med kald øl, bad og thaimat. Til helgen blir det debut på Conrad Bangkok i executive corner room. Og kanskje en liten oppgradering fra HH Gold.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra rød 32 til Røa. HK venter før turen går til Finnsnes via TOS i kveld. Ferie på fredag. Gleder meg! Ha en fin dag!
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mornings fra Sola, et fantastisk sommervær besøker Rogaland nå om dagen og følgelig blir det en kort arbeidsøkt. Godt det ikke er mye fint vær her da
![]() Ha en flott dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
Varm morgen fra Trøndelag !!
Det må bli bortimot varmerekord idag....kan ikke skjønne annet *PES*.... Ellers er det deilig å sitte på kontor med AC ![]() ![]() Ha en bedre onsdag....hvis dere klarer det ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God natt fra Las Vegas!
Hjemtur om noen timer via EWR og CPH, blir godt å komme hjem noen dager før man skal over til IAD og HNL/LAS igjen om vel en uke.. EBG på 29 dager er ny rekord, og fortsatt 11 mnd igjen av opptjeningsperioden... Nyt dagen/natten, og håper sommerværet fortsetter i Trøndelag de neste dagene! What happens in Vegas.... Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Da har man karret seg på jobb. Hadde forøvrig en sær drøm i natt, Hadde blitt SAS pilot og fløy fast rute til San Juan med A346. Men som alle kjekke drømmer, man våkner sånn helt plutselig. ![]() Dagen i dag vil forsette med logistikk og overføring/avsluttning av oppgaver før man tar ferie på fredag. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra Gullstua på OSL, ENDELIG ferie
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Gullkysten, avisene mente man burde unngå å jobbe idag siden det er meldt 30! grader. så da ble det hjemekontor, kan melde om ca 21grader nå klokken 0800 så dette lover bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Eiksmarka, en kjapp titt ut av kontorvinduet og gradestokken viser 24 grader
![]() Få unna siste rest av papirer, slik at morgendagen blir en eneste stor oppladning før LH tar oss til Spania via Frankfurt på fredags morgen. Ha en flott dag alle forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen fra Oslo.
Dagen startet med tannverk, men den er i ferd med å roe seg ned - så da sparer jeg de tannlegeutgiftene denne gang hvertfall. Så glad er jeg ikke i tannlegen. Så på tide å dra seg på jobb, selv om det er ille å sitte inne i dette været en har hatt igår, og en får idag ser det ut til.. Ha en bedre onsdag. ![]() ![]()
![]() |
#11 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Mallorca, rettere sagt fra Alcudiaa med sol, blå himmer og FERIE
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Star Alliance only.
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Nesten 24 grader ute så straks klart for frokost, som for en sjelden gangs skyld blir på balkongen. Både svigers og en eller annen fra helsestasjonen kommer på besøk i dag så snakk om å måtte innom lagmannsretten og høyesterett på en og sammme dag. Vel, solen skinner, det er TdF på skjermen og i kveld er det Nederland-Argentina. Noe sier meg det neppe blir et like stort sjokk som i gårsdagens kamp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fotball er fotball. Alt kan skje. Men det skal vel noe til før det blir et havari av slike kaliber det ble i går kveld.
God lunsj fra Forus. Rolige arbeidsdager på jobb fortiden. Noe som ikke er feil mtp. nevnte fotballkamp i går. Varmt og lummert i Stavanger i dag. Spørs om det ikke blir litt bomelibom utover. Vi får se. Teller ellers ned til overtakelse av min nye leilighet. 12 dager igjen å vente.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
27,7 grader kl 11:36 i Gamle Oslo. Nå blir det nok 30 i løpet av dagen. Formen litt bedre og det er fint å jobbe kveld 15-22 når det er "spennende" fotballkamper på skjermen fra 22. Nesten godt at det ikke var finalen som ble spilt i går... Ha en fortreffelig dag, med eller uten tilsyn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske!
For en fantastisk fotballkamp det ble i går kveld. Nå mangler det bare at Nederland slår Argentina 9-0 i kveld hvis gårsdagen skal matches. Litt overskyet og en del vind her i dag som ikke var bestilt. Men det skal bli bedre i ettermiddag. Er straks på vei ut døra for å ta meg til hytta. Har en del øl og vin jeg må få med. (hehe) Skal bli deilig med noen fredelige dager i sola på hytta nå. Åja. Det er ferie fra i dag ja. Glemte visst å nevne det. God sommer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Ser ut som om jeg valgte fint tidspunkt å forlate Norge på... Jaja, har det nå artig selv om gradestokken ikke viser mer enn 15
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Marina del Rey. Får komme meg opp og trimme litt, før det blir frokost i kantina. I dag rettes snuta oppover mot Big Sur. Gleder meg til å kuke rundt litt mer i Challenger'n. Noen som sa 40 års krise???
Ha en fin dag
![]() |
#19 |
Joker
|
![]()
God ettermiddag fra london... Ser ut til at jeg skal en tur til hong kong den nærmeste tiden, noe som passer bra siden HK av uforklarlige grunner er min favorittby. Noen som kan forklare meg hvorfor jeg liker HK?
Nuvel, ha en bra siste halvdel av dagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() Gni det inn ja... ![]() Hrmf fra Tananger Alt for varmt til å bedrive fysisk arbeid, luftfuktigheten hjalp heller ikke på. Værgudene kan godt slutte med det de holder på med. Planen for i dag? Nothing, nada, ingenting! Kanskje lese litt i en bok. Ha en bedre kveld forumister ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God formiddag fra Phuket | TriStar | Flyforum | 6 | 25-03-2019 20:32 |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God onsdag fra Phuket | Hpkris | Flyforum | 23 | 24-07-2013 19:33 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
Mytravel skal til Phuket fra Sola | Lennart | Flyforum | 14 | 01-12-2005 21:59 |