![]() |
|
![]() |
#161 |
EBD
|
![]()
Hvorav halvparten får beskjed etter ugg mange forsøk at det er kun de med plus billett eller gullkort som kommer inn.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
"Contact staff" sto det når jeg og veldig mange andre prøvde å komme inn onsdag ettermiddag. Er EBD og hadde Plus-billett.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
+ og D kanskje?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Sitter på Loungen nå, og synes den er kjempefin jeg. Hyggelige folk som jobber her, hilser og smiler og utvalget av snacks og drikke er bra! Bra fornøyd SAS-kunde her ja! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Funket som bare juling i dag, utenom rushtider er dette en fin-fin venteplass og en kjempeoppgradering av tilbudet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
EBD
|
![]()
Sitter og leser Victor D. Normans "Gøy med gull" i dagens DN på side 4. Får en uggen følelse av at min streben etter å få EBD kanskje ikke var verd tiden og kostnaden..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvilken lounge får LYR reisende tilgang til? De avgangene går jo som kjent fra utlandsdelen på OSL. Får man tilgang til utlandsloungen eller må man innom innlandsloungen først?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Mar 2014
|
![]() Quote:
Har ikke vært noe problem og komme inn på utland tidligere. Nå har jeg riktignok ikke prøvd etter at innenriks loungen åpnet. Men regner med at det ikke er noen forskjell. LYR er non Schengen destinasjon og Svalbard er utenfor norsk tollsone. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#172 | |
Bonusjeger
|
![]()
Tredje besøk i innenriksloungen i dag, og jeg syntes egentlig de har utnyttet arealet ganske dårlig. Selve inngangspartiet + heis f.eks. tar opp noe gruelig mye med plass, og ellers mangler mye av "lounge-følelsen".
Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#173 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Uansett oppfatter jeg at innenriksloungen er et viktig og sentralt tiltak for å opprettholde og øke i det mest betalingssterke kundesegmentet i SAS viktigste (?) marked. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Newcomer
|
![]()
Kommer man inn med *G, eller bare EBG/EBD?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Diskutert flere ganger tidligere i tråden. Man kommer inn hele året som EBG/EBD/EBP/*G og deler av året med EBS.
![]() |
#177 |
Newcomer
|
![]()
Jeg må si jeg ble ganske skuffet over loungen på innenriks. Det er meget mulig jeg har litt andre ønsker for en lounge enn flertallet. Først og fremst ønsker jeg å finne noe fornuftig å spise (sunt og mettende), samt få fred og ro. Ingen av disse oppfyller SAS med en nokså bråkete lounge (begrenset skjerming mot avgangshallen) og en meny som stort sett består av snacks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Idag raste jeg gjennom fast tracken. Og sitter nå i innenriks loungen. Her er det stille og rolig, selv om alle de gode stolene er tatt. Men dette er jo ikke det travleste tidsrommet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
Dro Amex EBG i morges og da ble det rødt pip. Skulle bare titte så stod over, men kanskje noe krøll pga poengbillett?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Min erfaring er at dersom du reiser på poeng, må du sørge for å manuelt få lagt inn EBG/D/P -status og nummer i bookingen, da dette ikke automatisk følger bonusbiletter. Ett hot tips er lot.com!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
24 Mai 2017.Interview with SAS' Eivind Roald Fra Nye OSL Lounge Executive | MCO-WDW | Flyforum | 0 | 25-05-2017 18:57 |
Adgang til SAS-lounge på OSL med innenriks-billett | morr | Småprat | 17 | 29-01-2013 07:18 |
Fasttrack/Lounge på Bali | paal84 | Reiseforum | 5 | 04-01-2012 08:24 |
SAS lounge på OSL | FlightDeck | Reiseforum | 13 | 19-05-2009 21:34 |
Ingen lounge for innenriks reisende i USA med Star* Gold? | haavig | Flyforum | 15 | 24-09-2008 06:03 |