![]() |
|
![]() |
#141 |
EBD
|
![]()
Fikk tatt meg to minutters tur innom i dag.
Automatene var visst ute av stand, men det stod en dame og tok i mot alle. Jeg viste kortet mitt og ble spurt hvor jeg skulle, Stockholm sier jeg. Blir da forklart at det er lounge utenriks og de har mer mat der. Forklarer at jeg bare ønsker å kikke litt og blir ønsket velkommen inn. Det var en relativ lang kø mot serveringsområdet, men tilsynelatende sitteplasser nok. Ved raskt blikk så jeg kun store boller med potetgull og noe havregryn, mao de som er vant til å spise frokost i utenriks loungen finner seg nok ikke helt tilrette her. Utover dette var det tilsynelatende ganske likt, godt med aviser og ok plass. Kan også nevne at det var merkbart flere besøkende på innenriks enn på utenriks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som vet når innenriksloungen åpner imorgen? (Vet at det er 60m før første flight, men usikker på om det regnes fra første SAS innenriksflight, første SAS-flight (som imorgen er utland) eller første WF-flight...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fanns det några BusinessClass taggar kvar? Vi lämnade 400st där i måndags!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Var innom på åpningsdagen (mandag) - da var det små cupcakes og appelsinjuice i champagneglass. Så forøvrig standard vinflasker i buffetten samt et tappetårn (mener Carlsberg). I tillegg til frukt og chips (og nevnte cupcakes) var dog eneste form for servering havegrøt. Kunne vel hatt rundstykkene og cold cuts som på utland?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Joker
|
![]()
Prøver meg på en rask visitt før jeg dra til London imorgen ettermiddag, men høres ikke ut som det er det helt store. Mener jeg så bilder av jordbør m.m på pressebildene...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
EBD
|
![]()
En ting skal være sagt, det er et langt bedre sted å være enn resten av innenriksterminalen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Rapporter går også på at denne er bedre enn innenriks på Arlanda. Jeg forventet uansett mindre her enn utenriks. Bra branding tiltak av SAS innenriks og gleder meg tilbesøk i neste uke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hei fra innenriksloungen. Foruten litt for få sitteplasser syns jeg atmosfæren er god på en travel fredag 1522
![]() Eneste minuset er plastikkglass, bestikk osv., tyder på at de ikke hadde plass til oppvaskmaskin. Ikke særlig miljøvennlig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
Har du dratt videre alt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Jepp! LHR bound
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei forumister,
Har noen fått med seg en gjest inn i loungen? Hvordan fungerer dette rent praktisk når man skal inn gjennom slusene? Og om man forlater loungen, er det mulig å gå inn igjen? Takk for svar =) Last edited by Everest; 12-06-2014 at 00:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
EBD
|
![]()
Du drar kortet for gjesten først, og så deg selv etterpå.
Meget godt spørsmål om de kan returnere. Man kan vel dra kortet 5 ggr på rad. Hvordan dette "resettes" ville vært interessant å vite.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for svar, Are. Jeg tester returmulighetene i morgen og melder tilbake. Hvis noen vil teste loungen (men fortsatt jobber mot gullstatus!) skal jeg innom i morgen i 17-tiden. Send en PM om det skulle være aktuelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Joker
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jøss, har de påspandert seg en ansatt ved slusene? Automatiseringen lenge leve...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Skulle sitte noen der første ukene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det trengs noen ved portene til å oppmuntre folk til å dra kortene både 2 og 3 ganger, i alle fall nå første tiden til de virker som de skal.
Jeg fikk stygg lyd og rødt lys på første forsøk, snudde da kortet og prøvde andre veien, da skjedde ingen ting, fikk så tips om å prøve en gang til samme vei som første gang, og da gikk det. Jeg var ikke den eneste med gullkort som hadde problemer med å komme inn på første forsøk, og pipelyden fra folk som ble avvist var såpass høy at det var merkbart plagsomt å sitte på bordene nærmest inngangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
w |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
24 Mai 2017.Interview with SAS' Eivind Roald Fra Nye OSL Lounge Executive | MCO-WDW | Flyforum | 0 | 25-05-2017 18:57 |
Adgang til SAS-lounge på OSL med innenriks-billett | morr | Småprat | 17 | 29-01-2013 07:18 |
Fasttrack/Lounge på Bali | paal84 | Reiseforum | 5 | 04-01-2012 08:24 |
SAS lounge på OSL | FlightDeck | Reiseforum | 13 | 19-05-2009 21:34 |
Ingen lounge for innenriks reisende i USA med Star* Gold? | haavig | Flyforum | 15 | 24-09-2008 06:03 |