![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Svigermor og konas nevøer står tydeligvis klar med frokost så på tide og komme meg opp av bingen. Såvidt jeg kan se skinner solen. Men noen skyer truer rundt omkring. Trolig blir det en seiltur i dag, selv om jeg må nok oppesen laptoppen og jobbe en time. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bonusjeger
|
![]()
God morgen fra OSL! Solen skinner og man er snart klar for en liten svipptur tur/retur Athen senere i dag.
Ønsker samtlige en fin (lør)dag! ![]()
![]() |
#3 |
Joker
|
![]()
God morgen fra solfylte London. Får vel ta en tur på butikken for frokost, jeg er av typen som handler før hvert måltid og kun har drikke i kjøleskapet... Dagen idag blir nok en kombinasjon av jobb og rydding, og kanskje opptil flere enheter alkohol til kvelds.
Ha en topp dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Star Alliance only.
|
![]()
En god morgen fra solfylte Oslo.
Endelig en fridag - vurderer å hoppe på SK4637/4638 til ATH da det er veldig lave priser begge veier både i Plus og Go. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sommerl, sol og Sørland! Aaaaaahhhhhh
Da blir det båttur ut til hytta i skjærgården og nyte resten av dagen. Kan vel knapt bli bedre!! Fin lørdag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Last edited by Hypern; 31-05-2014 at 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God formiddag fra Asker hvor det er sol og sommer. Snart på tide å begi seg utover mot OSL, og MR til Athen. Må bare lade ferdig Nintendoen først, slik at jeg har IFE for nesten 8 timer.
![]() God lørdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Star Alliance only.
|
![]() Quote:
PMI er også veldig billig i dag. Kun 2300,- t/r i Plus. Avgang 15:15. Den er i tillegg satt opp med en -800 med Wi-Fi. Er ganske greit å surfe på slike turer... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God formiddag fra Oslo. Litt sløving på formiddagen, før turen går til Ullevål og landskamp(!). Skal ikke påstå jeg har store forventninger...
Deretter blir det middag med flere tilreisende fra Bergen, og oppladning til morgendagens konsertbonanza. Blir nok bra, ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - sløvedag på verandaen med kaffe og avis så langt. Får se om jeg gidder å planlegge noe mer etter hvert. Noen ganger trenger man også noen daffe dager
![]() |
#11 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God etter middag fra avgangshallen i Chisnau. Føles litt uvant å reise hjem på en lørdag, men med været man har i Oslo nå så har jeg ikkeno problem med det. Har fått nok regn og vandring med våte sko for en stund.
Og her i avgangshallen fungerer gratis WLAN akkurat slik det skal, altså ikke slik som tullet de har på OSL eller på flyplassen i Teheran. Imsdalen min, med oppdatert innhold, har forresten akkurat overlevd enda en sikkerhetskontroll.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 31-05-2014 at 13:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen ... biscuits i ovnen, eggerøre og skinke er klart, så her skal det bli ham biscuits til frokost. Security-detaljen er trygt plassert under kjøkkenbenken i håp om rester.
Helgevakt i WIAS-land .. to dager til på hjemmekontoret før jeg krabber inn i VPN-tunellen og kommer ut på den andre siden tirsdag en gang. Nydelig vær, men det blir vel litt bulder etterhvert .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God formiddag fra NSB. Snartur til Sandefjord i helgen, standard reiserute med buss til Lysaker og Timeekspressen videre ble ikke noe av da skiltet på busstoppet påsto at det var 45 min til neste buss kom og ikke 5 som det burde vært. Ventet en 15 min tid før jeg droppet det og bestemte meg for NSB fra sentrum en plass. Så var det jo det med at det ikke er no t-bane mellom Blindern og Stortinget da, så løsningen ble trikk fra Forkningsparken. Kom seg jo til Oslo S til siste, men enkelt skulle det ikke være å komme seg til Sandefjord denne helga.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger. Skikkelig sløvedag i dag, selv om man har tre "veloppdragne bonusbarn" på besøk denne helgen
![]() Men hva gjør vel det når man har slike små i huset?! Ha en fin en forumister ![]()
Mine bilder på Airliners Last edited by sirpjalle; 31-05-2014 at 15:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hei lørdags kveld fra Klepp. Dagen tilbragt i et solfylt Eigersund. Tok toget t/r, ikke det at jeg er miljøfrik da, men 5 pax t/r kom på 464,-. Det er jo ran ved høylys dag og jeg forsøkte å fortelle konduktøren at dette ikke var natt toget, men han "tog an ikkje".
Er nå igang med å mekke hjemmelaget pizza. Ha en flott kveld der ute ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 17-03-2012 21:52 |
God Lørdag | Someone | Flyforum | 24 | 19-08-2007 01:26 |