Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 31-05-2014, 08:45   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default God lørdag

God morgen fra Tjøme. Svigermor og konas nevøer står tydeligvis klar med frokost så på tide og komme meg opp av bingen. Såvidt jeg kan se skinner solen. Men noen skyer truer rundt omkring. Trolig blir det en seiltur i dag, selv om jeg må nok oppesen laptoppen og jobbe en time. Ha en fin dag
Old 31-05-2014, 09:22   #2
Flight Cancelled
Bonusjeger

Flight Cancelled's Avatar

Default Re: God lørdag

God morgen fra OSL! Solen skinner og man er snart klar for en liten svipptur tur/retur Athen senere i dag.

Ønsker samtlige en fin (lør)dag!

Flight Cancelled is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2014, 10:13   #3
KristianSk
Joker

KristianSk's Avatar

God morgen fra solfylte London. Får vel ta en tur på butikken for frokost, jeg er av typen som handler før hvert måltid og kun har drikke i kjøleskapet... Dagen idag blir nok en kombinasjon av jobb og rydding, og kanskje opptil flere enheter alkohol til kvelds.

Ha en topp dag!
KristianSk is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2014, 11:04   #4
Star Flyer
Star Alliance only.

Star Flyer's Avatar

En god morgen fra solfylte Oslo.
Endelig en fridag - vurderer å hoppe på SK4637/4638 til ATH da det er veldig lave priser begge veier både i Plus og Go.

Ha en fin dag!
Star Flyer is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2014, 11:12   #5
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Sommerl, sol og Sørland! Aaaaaahhhhhh

Da blir det båttur ut til hytta i skjærgården og nyte resten av dagen. Kan vel knapt bli bedre!!

Fin lørdag ønskes!

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2014, 11:14   #6
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:
Originally Posted by Star Flyer View Post
En god morgen fra solfylte Oslo.
Endelig en fridag - vurderer å hoppe på SK4637/4638 til ATH da det er veldig lave priser begge veier både i Plus og Go.

Ha en fin dag!
Hehe, den fristet faktisk litt, men 2500 NOK er litt over det jeg er villig til å betale i plus når jeg veit det er mulig å få det billigere, men prisene de andre lørdagene i juni var sykt høye... Må finne på noe lurt innen 31 juli for å få Diamanten og 10000 poeng er akkurat det jeg trenger. Har allerede en tur booket i Plus til Edinburgh som gir 5000 poeng t/r.

Last edited by Hypern; 31-05-2014 at 11:18.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2014, 11:26   #7
mikro
A330

mikro's Avatar

God formiddag fra Asker hvor det er sol og sommer. Snart på tide å begi seg utover mot OSL, og MR til Athen. Må bare lade ferdig Nintendoen først, slik at jeg har IFE for nesten 8 timer.

God lørdag!

mikro is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2014, 11:36   #8
Star Flyer
Star Alliance only.

Star Flyer's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Hehe, den fristet faktisk litt, men 2500 NOK er litt over det jeg er villig til å betale i plus når jeg veit det er mulig å få det billigere, men prisene de andre lørdagene i juni var sykt høye... Må finne på noe lurt innen 31 juli for å få Diamanten og 10000 poeng er akkurat det jeg trenger. Har allerede en tur booket i Plus til Edinburgh som gir 5000 poeng t/r.
Enig, litt for høyt - men i og med at det er bestilt timer før synes jeg det er en ganske god deal. Hvis du mangler lite poeng koster jo hjemreisen kun 516,- i SAS Go.

PMI er også veldig billig i dag. Kun 2300,- t/r i Plus. Avgang 15:15. Den er i tillegg satt opp med en -800 med Wi-Fi.
Er ganske greit å surfe på slike turer... Tror jeg faller på denne.
Star Flyer is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2014, 11:43   #9
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

God formiddag fra Oslo. Litt sløving på formiddagen, før turen går til Ullevål og landskamp(!). Skal ikke påstå jeg har store forventninger...

Deretter blir det middag med flere tilreisende fra Bergen, og oppladning til morgendagens konsertbonanza. Blir nok bra, ja
Hickok is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2014, 12:09   #10
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

God formiddag - sløvedag på verandaen med kaffe og avis så langt. Får se om jeg gidder å planlegge noe mer etter hvert. Noen ganger trenger man også noen daffe dager

Old 31-05-2014, 13:32   #11
robertaas
Helgeturekstremist

robertaas's Avatar

God etter middag fra avgangshallen i Chisnau. Føles litt uvant å reise hjem på en lørdag, men med været man har i Oslo nå så har jeg ikkeno problem med det. Har fått nok regn og vandring med våte sko for en stund.

Og her i avgangshallen fungerer gratis WLAN akkurat slik det skal, altså ikke slik som tullet de har på OSL eller på flyplassen i Teheran.

Imsdalen min, med oppdatert innhold, har forresten akkurat overlevd enda en sikkerhetskontroll.

OSL-MUC-CGN-MUC-OSL
OSL-DUB-OSL

Last edited by robertaas; 31-05-2014 at 13:34.
robertaas is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2014, 14:12   #12
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'mooorgen ... biscuits i ovnen, eggerøre og skinke er klart, så her skal det bli ham biscuits til frokost. Security-detaljen er trygt plassert under kjøkkenbenken i håp om rester.

Helgevakt i WIAS-land .. to dager til på hjemmekontoret før jeg krabber inn i VPN-tunellen og kommer ut på den andre siden tirsdag en gang. Nydelig vær, men det blir vel litt bulder etterhvert ..
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2014, 14:56   #13
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

God formiddag fra NSB. Snartur til Sandefjord i helgen, standard reiserute med buss til Lysaker og Timeekspressen videre ble ikke noe av da skiltet på busstoppet påsto at det var 45 min til neste buss kom og ikke 5 som det burde vært. Ventet en 15 min tid før jeg droppet det og bestemte meg for NSB fra sentrum en plass. Så var det jo det med at det ikke er no t-bane mellom Blindern og Stortinget da, så løsningen ble trikk fra Forkningsparken. Kom seg jo til Oslo S til siste, men enkelt skulle det ikke være å komme seg til Sandefjord denne helga.

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2014, 15:10   #14
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

God ettermiddag fra Stavanger. Skikkelig sløvedag i dag, selv om man har tre "veloppdragne bonusbarn" på besøk denne helgen

Men hva gjør vel det når man har slike små i huset?!

Ha en fin en forumister
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	134
Size:	58.1 KB
ID:	36975  

Last edited by sirpjalle; 31-05-2014 at 15:14.
sirpjalle is offline   Reply With Quote
Old 31-05-2014, 19:31   #15
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

Beer Re: God lørdag

Hei lørdags kveld fra Klepp. Dagen tilbragt i et solfylt Eigersund. Tok toget t/r, ikke det at jeg er miljøfrik da, men 5 pax t/r kom på 464,-. Det er jo ran ved høylys dag og jeg forsøkte å fortelle konduktøren at dette ikke var natt toget, men han "tog an ikkje".
Er nå igang med å mekke hjemmelaget pizza.
Ha en flott kveld der ute

Posting Rules