![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Utrolig kanskje, men det finner drevne forretningsstrateger i nært samtlige land, selv om ikke alle har samme ressursene å boltre seg med.
Det er vel noe de allerede gjør...
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Men det er over 1 mrd. kinesere, og blant de er det ærlige folk og også uærlige...statistisk lov tilsier at begge grupper er mye større enn befolkningen i Norge. Quote:
![]() Ellers så sitter du ikke så trygt nede i Toulouse. L'affaire Nubo har strukket sine armer andre steder, og hvem vet hva slags uhyggelige planer han har pønsket ut mens han har fartet rundt i franskelandet. http://www.crt-nordpasdecalais.fr/20...lité-chinoise/ Ellers hvis man er kjent i kinesisk tungemål så kan man studere den mer filantropiske siden av Huang Nubo her: http://h.inkphp.com Jeg tenkte det, men var ikke helt sikker.
![]() |
![]() |
#4 | |
Anthill kicker
|
![]() Quote:
Huang Nubo er en Filantrop, sier du ? Da er jo alt iorden, Brave New World ... nok om dette ? Og Superhai, ingen "selvinkriminering" fra min side : familien er jeg stolt av ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ny runde med anbud i Nord-Norge | Discus | Flyforum | 12 | 25-08-2016 14:28 |
Virgin Atlantic inntar Norge | Robin882 | Flyforum | 6 | 08-10-2009 22:15 |
Julestjerne over Nord-Norge med F-16 | LN-MEH | Flyforum | 11 | 19-12-2008 15:44 |
Norwegian med sommerkampanje til Nord-Norge | DY | Flyforum | 0 | 23-05-2005 16:13 |