![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen her fra Antwerpen. Begynner bra med blå himmel når jeg titter ut her. Brunch med noen venner om en stund før det blir en tur innom Atomium i Brussel. BRU-OSL med SAS Plus i kveld. Ha en fin dag
Kunne også konstatere at aspargessesongen i mellom Europa nå har startet ![]() Last edited by Someone; 06-04-2014 at 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Fortsatt lørdag her jeg er på Hawaii, dere får kose dere med søndag mens jeg avslutter lørdagen :-)
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morning far Oslo Nord - frokosten er innate - set på nyheten på TV2 nyhetskanalen - ser nå at de mener at det savnede flyet er funnet eller observert disse signalene som sityter på boksene - så får vi om dette stemmer og at de finner disse boksene som kan si hva som har skjedd med flyet.
God søndag på jobb eller i heimen. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
>>>>><<<<<
|
![]()
Morgen fra Bodøs østkant!
Våkna akkurat etter en heller sen kveld. Ble satt på å kjøre ned til hotellene i sentrum fra Bodøhallen. For dere som ikke vet det, var det altså der Widerøe valgte å ha 80 års festen. Så mange fulle flyvertinner, flygere og stasjonsansatte i samme buss tror jeg det sjelden, om ikke aldri, går an å oppleve! Men herlige folk, og mye bedre stemning enn de gangene jeg har kjørt hjem folk fra julebord og andre tilstelninger. Men neste gang jeg skal ut og fly med de, vil dette nok være av kommentarbare emner. ![]() Nå blir det kaffe og en bedre frokost, før jeg skal bare ta livet helt med ro og kjøre nordover i kveld. Knalleflott vær blir nok å gjøre sitt til at jeg tar meg en aldri så liten spasertur etter hvert. ![]() Ha en krutegod søndag!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen, ferdig med frokost så nå tror jeg rett og slett jeg skal ta en tur ut snart for å opparbeide apetitt til lunsjen.
![]() |
#6 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Her er det bare grått og trist i tiggerstaden. Bra for detaljplanlegging av noen av de 14 turene jeg allerede har bestilt fremover. Eller kanskje jeg klarer bestille en tur til i løpet av dagen. ![]() Ha en god en alle som reiser eller planlegger reiser.
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Her blir det er rolig dag før dagens høydepunkt blir Brann-Stabæk i kveld. Dermed blir det ikke tur nordover før i morgen tidlig.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her har man akkurat hatt Cola og punchebolle til frokost, sammen med elefanten - som nå har blitt EBS.
Nå gjelder det bare å tasse rundt i BA pysjen og se på TV og vaske litt mer, før opphavet toger inn på filmkveld senere idag. Imorra er det slutt på den lengste hjemmeperioden siden våren 2012. Dog med myk start på Plaza i Oslo. Ha en strålende dag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Ahhhhh - Spargel! Jeg har noen på glass, det får duge til lunsj. Så får man fråtse i Køln senere i år. Dagen skal tilbringes i sofaen. Han en sprekere dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go kveld fra Shanghai. Her nytes god øl litt utafor sentrum. Må jo bruke penger på tbanekortet når jeg først har det. De har Nøgne Ø også til 80 rmb (som er 80 NOK)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag fra det Sørlandske!
Her er arbeidsdagen nesten ferdig, og med det også jobbehelgen. Like greit da det har vært regn og tåke hele helgen her. Så da er det en arbeidsdag igjen i morgen mandag, før man fiser avsted på DM tur på tirsdag. Glær mæ!! HOY! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() Her vestsørøstpå er regnværet på vei inn og i morgen skal det visst bli skikkelig buldrevær. Men gresset er kuttet og huset spylt så nå kan jeg ta det med ro resten av helgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Bla bla bla
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Borteseier og tabelltopp! Ikke verst av unguttene som var dømt nord og ned! Heia Stabæk!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God kveld fra Wien,
En flott langhelg går mot slutten. Returen er innsjekket for LX1585 i morgen tidlig til ZRH og videre med SK602 via CPH til SVG med 1868. Innom jobben en tur på ettermiddagen før ferden går videre med SK4615 til ABZ etter å ha parkert min bedre halvdel hjemme. Hei hvor det går. Fortsatt god kveld alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God søndag fra Rochester | WF789 | Flyforum | 9 | 03-03-2019 16:50 |
God Søndag fra koloniene | LN-RTP | Flyforum | 18 | 21-02-2019 15:08 |
God søndag fra over Irak | kimpe | Flyforum | 18 | 10-10-2016 23:36 |
Årets CT: Plus OSL-BRU og Antwerpen | Someone | TripReports | 1 | 25-04-2014 22:40 |