![]() |
|
![]() |
#41 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Kva som er så bra med rad 21-27, samanlikna med radene lenger bak?
![]() |
#42 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
I den fremre eco-kabinen, så er mindre støy og bevegelse enn lenger bak. Dessuten kommer man tidligere av flyet, hvilket i passkontrollen i USA er en fordel. Det er også en mindre kabin
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Enn så lenge får du fortsatt valgt sete om du åpner bookingen i Lufthansa sitt system.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Booket en SAS Go billett til EWR på poeng. Hvor kan jeg velge sete? Potensielt villig til å betale for setereservasjon - men ser ikke ut som om SAS vil ha pengene mine? (Eurobonus Silver).
EDIT: Fikk ihvertfall tilsynelatende reservert et (normalt) sete via LH som nevnt over. Det dukket jammen opp på SAS-siden også, så får vel tro det virket. Last edited by JoeW; 30-12-2013 at 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Har SAS seteavgift for reservasjon på kort- og mellomdistanseflyvninger? Mulig jeg ikke har fulgt med på diskusjonene her, men når jeg har bestilt billetter den siste tiden har har jeg registrert at oppsettet for reservasjon av seter har endret seg.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Må man også betale nytt setegebyr hos Norwegian hvis man endrer billetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Uansett handler denne tråden om SAS, og det virker som reklameavdelingen der har det travelt med å trykke opp oppdaterte "Alltid med SAS"-bannere for tida ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]()
Kan ikke si annet enn at dette er bra, setevalg ved booking er en av grunnene til at jeg har foretrukket norwegian. Nå har jeg vært EBG siste året så da har jeg kunne flydd SAS, men det er ikke sikkert jeg er hvert år.
Til syvende å sist er det sluttprisen korrigert for forventet service som blir avgjørende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Eller er exit-rows utenfor oppkjøpsmuligheten?
![]() |
![]() |
#51 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Den går den under kategorien "leg space" og du får refusion hvis du ikke får et andet sæde med "leg space"
![]() |
![]() |
#52 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Sikkert greit nok for de som ønsker å vite hvor de skal sitte en god tid på forhånd. For "oss" som liker å sitte langt fremme er forsatt SAS like ubrukelig i såmåte, i og med at Go blir jaga bak.
![]() |
#53 | |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Jul 2012
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Men man kan da få gratis setevalg hos begge - 22 timer før hos SAS og ved innsjekk hos Norwegian. Og kr 99 koster en Plus-pakke hos Norwegian som inkluderer sete og koffert - altså likt tilbud som SAS (kr 99 for sete og koffert gratis).
![]() |
#56 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Sidst jeg tjekkede tog Norwegian da op til 140 kr per vej - afhængig af destination. Så SAS er vel lige så ofte billigere end DY???
![]() |
![]() |
#57 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Da har banner-avdelingen til SAS hvertfall gjort klart til at de kan begynne å ta betalt for andre ting også, de har fjernet "gratis" / "0,-" / "inkludert".
Før: Nå:
![]() |
#58 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
(PS! Banneret med 0,- brukes ennå - også i reklamen her på forumet). Last edited by FlightDeck; 22-03-2014 at 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#60 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS innfører gebyr for betaling med kredittkort | Dag Viking | Flyforum | 286 | 01-11-2013 00:28 |
Lufthansa med seteavgift | RIBRO | Småprat | 6 | 14-09-2013 08:36 |
Nytt, snikinnført gebyr hos ryanair? | mckvakk | Flyforum | 3 | 18-07-2011 18:51 |
Nytt irriterende Norwegian-gebyr | FlightDeck | Reiseforum | 13 | 20-07-2009 18:29 |
Nytt gebyr | FlightDeck | Flyforum | 8 | 02-07-2008 14:06 |