![]() |
|
![]() |
#141 | ||
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
http://www.aftenbladet.no/nyheter/ok...t-3361624.html
Mon tro om de har lest her inne når de har skrevet denne artikkelen, og ja, jo, det har dem: Quote:
![]() Ellers: Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Newcomer
|
![]()
Her om dagen tikket det inn et fint lite brev fra SAS, og noen dager senere en liten pakke med Pandion-kort og -bagtag, noe som var en gledelig overraskelse.
Men ettersom 95%+ av mine reiser er gjort i Finnmark med Widerøe booket 2 timer før avgang ser det ut som at de fleste fordelene ikke vil ha mye å si til eller fra, da "loungen" i Vadsø f.eks må være lego-rommet for barn ! (Ikke at det er noe galt i å pusle med litt lego) Men ser jo at man, på SAS i alle fall, får BOB gratis som Pandion, noen som kjenner til om dette også gjelder på Widerøe sine flyvninger? For en gratis vann ser ut til å ville være vinneren av fordeler her, selv om enda en waitlist-prio bump settes pris på ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Milage RunE
|
![]()
Mener det står i pakken at du nyter samme fordeler hos Widerøe som hos SAS.
Gratulerer som EBP forresten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
![]() Høres faktisk innmari stressende og slitsomt ut ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Finner gjerne ut litt etter 08 hvor jeg skal den dagen og flyr rundt 10, om det kreves fly. På det verste var det en del over 100 t/r turer i året, men i fjor var jeg nede på behagelige 70 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#148 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så om vi tar kalkulatoren frem og sier 100 turer, ett leg hver vei, last minute biletter, skal vi si 4500,- t/r. Behagelige 450k så er Pandion i box?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
LN-TIB; Pandionstatus har egentlig ikke noe med antall bonuspoeng å gjøre, men med den omsetningen du genererer for selskapet (i kr).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja gamle sjefen min ukependet Stavanger-Oslo i en årrekke på full flex billetter og var Pandion. Den gangen var det ingen poeng å tjene innenriks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Newcomer
|
![]()
Litt er bedre enn ingenting
![]() Ser ikke verre ut ![]() Må vel finne meg en ferietur som involverer fly for å teste ut fordelene ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
SAS Customer
|
![]()
SAS Plus! og Go! er greie produkter, men siden business forsvant i Europa, og det ble to-klassekabin innenriks så har litt av "verdien" til Pandionkortet forringet må jeg si. Jeg satte stor pris på oppgraderinger fra EE til Business, men det skjer jo ikke lengre. Litt gratis snacks og drikke innenriks var ok å få, men siden jeg stort sett flyr Plus! så er jo dette i boks i alle fall. Hadde SAS hadde mange innstillinger, forsinkelser og slikt så hadde sikkert kortet vært nyttig, men det er jo heller ikke tilfellet. Så, nå kan det kanskje mest brukes for å vise at man er litt "over" de med skinnende diamanter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
SAS Customer
|
![]()
99,99% av reisene mine er innen Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Skjønner. Har fulgt med på Pandiontråder, og etter business forsvant intra Europa ser det ut som det er minimale fordeler vs Diamant. Mulig det gir større utslag for dem som reiser mye intercontinentalt. Tror du de på sikt ønsker å fase ut Pandion?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
![]() |
#158 |
SAS Customer
|
![]()
Det kom jammen et hyggelig brevet fra "sjefen sjøl" i år også, da blir det nok et år som svartmann ombord hos SAS. Hyggelig det.
Har i det siste benyttet kortet til et par "hard block" når jeg har vært på vei hjem, for å være helt sikker på ledig sete ved siden av, det er greit syns jeg. Så har jeg lånt møterom i SAS-loungen på Kastrup, greit å sitte i fred og ro og jobbe. I tillegg har jeg fått omgjort ordinære seter til bonusseter ved et par anledninger, også greit å ha et slikt kort da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
SAS Customer
|
![]()
Du får gullkort hos Hilton, det er ikke dumt. Da får man alltid gratis frokost og internet, stort sett alltid oppgradering av rom og en drinkbong til bruk i baren.
Så får man toppkort hos bilutleie, vet ikke om det er med i EBD, men har i alle fall hatt nytte av det hos Sixt noen ganger. Men som jeg skrev lengre opp, med de gamle klassene ombord syns jeg at kortet hadde større verdi for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Pandion velkomstbrev | Musta Pekka | Samlerhjørnet | 1 | 05-11-2017 16:28 |
Pandion kort | LN-KKY | Flyforum | 78 | 27-11-2008 12:06 |