![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da begynner man å bli øltørst igjen og det håper jeg gjelder flere. Følger tradisjonen og setter opp noen onsdager og fredager. Hvor det blir kan vi jo ta etterhvert.
Link til doodle: http://doodle.com/97sxngdpqwizbgq4 Lar denne stå åpent en uke eller to ![]() Håper så mange som mulig har anledning til å bli med ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Kom igjen da alle trøndelagsbaserte flypratere.....det er jo maaaange av oss.....
![]() ![]() Alltid hyggelig å møte nye fjes og utveksle erfaringer er det ikke....? La oss en gang for alle motbevise påstanden om " træge trøndere(og innflyttere) ![]() Og alle som er i nærheten basert andre steder i landet er også selvfølgelig velkomne ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
La gå, men kan i utgangspunktet kun en dag (skal på kurs i Trondheim dagen etter).
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Foreløpig ser det veldig bra ut for onsdag 26 februar, så lar denne stå åpen litt over helga før den stenges
![]() Hvor ønsker folk å være? Ønsker vi kun edle dråper eller også mat? Alternativer kan jo være: Graffi Den Gode Nabo (Ny tank 7?) Mikrobryggeriet Flere alternativer? Fortsatt god plass for langt flere til å delta! ![]() God Helg |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
God kvelden, eg blir med om eg kan, men det får bli litt på dag-til-dag basis. Dei fleste dagar passar like bra/dårleg, så eg står over Doodle. I overkant mykje å henge fingrane i både på skule/jobb og med nytt/gamalt kjøkken. Stemmer på Naboen (øl ein ikkje får skallebank av) eller Mikro (best burger)...
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da er pollen stengt og vi sier oss fornøyd med Onsdag 26.02.2014
![]() Foreløpig er vi 6 stk bekreftet med en eller to til som mulige! Jeg stemmer for naboen ![]() Hvis det ikke er for mange innsigelser mot dette ringer jeg og bestiller bord om en dag eller to |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
Naboen er en fin plass
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
Naboen er flott det....
![]() Hickok.....pm meg om du trenger veiviser ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da er bord på den gode nabo bestilt fra klokken 1900 onsdag 26 Februar!
![]() Vel møtt alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Beklager dårlig tilbakemelding på denne, er desverre ikke i Trondheim 26. februar, er ute og flyr litt.... Men kan ta en "remote" øl hos SAS på Kastrup. Håper dere får en trivelig kveld!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei karer!
Jeg har helt glemt å melde fra; Vi har plutselig fått hjem eldstesønnen en snartur fra studiene i Stavanger, så da kan jeg nesten ikke stikke hjemmefra. Beklager sein tilbakemelding, får stille sterkere neste gang! Kos dere med flyprat og ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Kjøkken og skule fangar i dag. Have fun!
![]() |
#14 |
Newcomer
|
![]()
Heisann, kommer meg ikke unna jobben i dag, 15t overtid så langt denne uka.
Synes det er kjedelig når jeg hadde lyst til å treffe folka på forumet. Satser på at det ikke er lenge til neste fly og pils, og pils og fly?!? M |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fly, pils og prat i Trondheim 28.10.2015 | DY_ENZV | Flyforum | 15 | 28-10-2015 16:28 |
Fly, masse pils og flere triveligheter i Trøndelag - Ny avstemning | DY_ENZV | Flyforum | 45 | 08-04-2015 07:31 |
Fly, Pils og Trivelige Trøndelag | Jens W | Flyforum | 18 | 13-11-2013 07:37 |
Ønsker litt info om fly fra Trøndelag | G-COLE | Flyhistorisk forum | 7 | 21-03-2011 00:52 |
Fly & Pils lørdag? | LN-MOW | Flyforum | 34 | 26-04-2009 18:17 |