![]() |
|
![]() |
#1 | |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,380
|
![]()
Dette var triste greier, gitt...
Quote:
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,924
|
![]()
Ja, vi er ikke like bortskjemte her på berget lenger når det kommer til våre flyselskapers punktlighet ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Apr 2010
Posts: 935
|
![]()
Spørsmålet er ... gjleder dette bare Norwegian Long Haul eller Norwegian Air Shuttle også ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,452
|
![]()
Det gjelder nok alt på DY flightnummer .. dvs begge. Men NLH's relativt få bevegelser har ikke særlig innvirkning på dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Apr 2010
Posts: 935
|
![]()
Så hva har hendt egentlig ? Norwegian var ganske punktlige tidligere ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Oct 2007
Posts: 3,566
|
![]()
De har flydd i så mye dårligere vær enn konkurrentene skal vi tro Sandaker-Nissen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
Location: Asker
Posts: 3,201
|
![]()
Greit nok at DY gjør det dårlig, men SK bør ikke skryte de heller med en 25. plass på listen.
Wild guess, men ser for meg at DY bruker kortere tid på å snu et fly enn hva SK gjør og dermed blir de ekstra sensitive for forsinkelser sammenlignet med SK? Uansett ikke godt nok fra noen av selskapene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
Posts: 5,915
|
![]()
Flyr for sakte...kun fokus på pushtid, det måler ikke Flightstats!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,799
|
![]() Quote:
La merke til det forrige uke. SAS hadde 2 biler som de-icet, DY hadde 1. SAS sitt fly kom inn etter og for lot de-ice rampen før DY sitt fly. Mulig tilfeldig, mulig ikke. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Newcomer
Join Date: Jun 2013
Posts: 16
|
![]()
Det har jeg observert flere ganger i vinter. Det koster selvfôlgelig å opprettolde god punktlighet. Når man hele tiden skal kutte til beinet, går det også ut over effektiviteten til deicing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: BOO/ENBO
Posts: 1,373
|
![]()
Og 80-åringen Widerøe kom på 8de plass. Ikke dårlig det.
__________________
Ole Bjørn Jensen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
Location: Trondheim
Posts: 2,293
|
![]() Quote:
__________________
none.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
CPH hevder de er mest punktlig i Europa | Madman | Flyforum | 66 | 24-09-2011 11:29 |
SVG mest punktlig i Europa | C130 | Småprat | 3 | 02-03-2011 08:59 |
Widerøe mest punktlig i Europa | FlightDeck | Flyforum | 2 | 11-12-2009 18:14 |
Nok en gang er SAS mest punktlig i Europa! | LeftSaidFred | Flyforum | 27 | 07-10-2008 13:50 |
SAS Norge mest punktlig i Europa - igjen! | CK | Flyforum | 42 | 05-09-2008 07:29 |