![]() |
|
![]() |
#741 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fungerer fortsatt ikke. Melding som sier at de regner med å være i full drift fra i mandag 13.1. (Er ikke det i dag?). Ny tjeneste der du kan legge inn Eurobonusnr og telefonnr og få varsel når det er oppe igjen. Prøvde det og fikk følgende feilmelding: "Something went wrong". Mye som "went wrong" her...........
![]() |
#742 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#743 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nytt datum. Onsdag 15.01.
![]() |
#744 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Problems with EuroBonus Award bookings
Problem is solved. 14JAN14 12:38 UTC: Normal operation. System restored and verified. |
![]() |
![]() |
![]() |
#745 |
Joker
|
![]()
Skulle ikke SAS lansere nye nettsider før jul?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#746 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Spesifiserte de hvilken jul?
![]() |
#747 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det er da enda 10 mnd til jul, evt. 22 mnd
![]()
![]() |
#748 |
Joker
|
![]()
SAS var nok smartere enn meg der ja
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#749 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
"Var denne informasjonen nyttig for deg?"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#750 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Opplevde denne helgen at SAS ikke ville akseptere reservasjoner av flybilletter gjennom arbeidsgivers reiseselskap på grunn av allerede bestilt flybillett via sas.no, som lå tett på returreisen ifb med jobb. Er det vanlig?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#751 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
åpner innsjekk på internett/app 22 timer før avgang eller er det mulighet for innsjekk
36 timer før ? Last edited by hifiman; 24-03-2014 at 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#752 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
I dag er sas.no helt ubrukelig for meg. Får XSS-feilmeldinger i noscript, og selv med noscript deaktivert nekter siden å fungere.
Skriver f.eks. inn "OSL" og venter som vant på at den skal dukke opp i listen under, men det tar opptil 3 minutter (!) før den faktisk er der. Håpløst... |
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Behøver du hjelp med noe, er online support tilgjengelig hele døgnet i ukedagene og med lange åpningstider i helgene. Norges raskeste support ;-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Lå vel i lufta at nettsidene skulle kræsje... sas.no/dk/se er nå nede for telling, iallfall herfra. flysas.com funker men like lite responsiv som tidligere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 |
EuroBonus Gold
|
![]()
Noen andre som ikke kommer inn på appen eller SAS.no? :-)
![]() |
#756 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Bra sas reklamerer for Fast Track og Lounge på en rute hvor ingen av delene tilbys. Var også ekstremt irriterende at den reklamen dukker hele tiden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#757 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Ja, og også mat og drikke ombord. Dette koster som kjent penger hos WF, også med C billett.
![]() |
#758 |
Upgrade me....
|
![]()
Flere som sliter med Lavpriskalenderen?
Jeg har nå forsøkt følgende uten å få opp resultater i kalenderen. 3 forskjellige pcer, to forskjellige OS, 3 forskjellige browsere pr. pc (IE, Opera og Chrome), og faktisk på IP fra både svensk (hurra kopling) og norsk IP. Men når jeg velger Kristiansund som avreise sted, så kommer altså ikke resultater opp. SAS chat påstår at det må være feil hos meg, men syns det er rart at feilen kommer uansett i min ende. Husker at jeg tidligere måtte bruke den svenske url til kalenderen, da vedkjente SAS seg feilen. Men nå er det altså noe jeg gjør galt. Hva? Hjelp? |
![]() |
![]() |
![]() |
#759 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hos meg har ikke lavpriskalenderen funket etter den nye kom. Avreisested KRS. Funker på innland, men ikke utland....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#760 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Det samme skjer her, når jeg trykker fortsett så skjer det ingenting. Blir bare stående på siden som jeg tok skjermdump av.
Lavpriskalenderen er en katastrofe, uansett om den funker eller ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Alle flymodeller må bort. Halv pris på alle 1:200 ! | mortenb | Samlerhjørnet | 0 | 09-06-2018 11:32 |
Om sas.no og alle de bra tingene | Dash | Småprat | 8 | 25-10-2013 12:54 |
1/50 SAS DC-8 Vintage Metal Airplane Model - Rare! | LN-REF | Samlerhjørnet | 1 | 03-04-2011 08:38 |
Aeroclassics SAS Scanair B747-283B (SE-DDL) 'VERY RARE' | hmm273 | Samlerhjørnet | 10 | 24-01-2008 12:45 |