![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Først, hei til dere her på forum.flyprat
![]() Er helt ny inne her og trenger litt hjelp. Er ikke sikker på at innlegget postes på rett tråd, men det vil tiden vise ![]() I alle fall, er på jakt etter modellfly, både til meg selv og i gave til min fly-interesserte lillesøster. Spørsmålet er følgende: - Er det noen nettbutikker for modellfly dere flyfans vil anbefale( norske el utenlandske )? har hørt og kikket innom Arcunia.com, men finnes det andre nettbutikker dere kan anbefale, gjerne noen med et OK prisnivå og god kvalitet.....i første rekke KVALITET! Og gjerne med norske modeller, NAS eller SAS, gjerne bl.a en SAS A330....eller NAS B787 Dreamliner om det finnes ![]() Ble litt mye kriterier her, men setter i utgangspunktet pris på alle innspill dere har å komme med ![]() Takker! Hilsen en sånn ca gjennomsnittlig fly-fan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og velkommen til Flyprat!
Jeg har flere ganger handlet hos EZ Toys og vært veldig godt fornøyd. Link: http://www.eztoys.com/ Masse å finne på deres hjemmeside. Bestilling går også greit. Pleier å sende med personlig avsender så du slipper toll-trøbbel. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei.
Tusen takk for tipset ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei.
Man har også siden Aviationmegastore.com. Der kan man også kjøpe mange fine flymodeller. Har handlet mange ganger selv der. Di er rask med levering og greie priser. Hvis du er ute etter en flymodell av Norwegian (NAX) Boeing 787 Dreamliner, så selger Norwegian over billett luken på Oslo Lufthavn. Meget flott model. Kjøpte en flott model før jul der på OSL. Kan nevne flere flymodeller sider. Airspotters.com og scalemodelstore.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Tusen hjertelig tall for tipset ![]() ![]() Flott med tipset om at Norwegian selger over disk på Oslo Lufthavn, men bor 650 km/65 mil lengre Nord i Midt-Norge...ikke bare å stikke ned da ![]() ![]() Takker uansett, alle tips er velkomne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hvis du drar ned til OSL og til billett luka til Norwegian til sommeren. Så får vi håpe at du får kjøpt en modell av Norwegian b787 dreamliner.
Flymodellene som di får inn på billett luken der blir fort utsolgt sa di. Veldig populære blant samlere sa di,¨ Måtte bare skrive dette til deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Newcomer
|
![]()
Kjøper alle mine modeller fra Arcunia.com
Han kan også endre på fakutraen ogsånt for å unngå toll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Regner med at den er populær ja, så at den selges ut fort er ikke uventet. Er nå uansett verdt forsøket om man skal nedover en tur, kanskje en får tatt noen bilder også i alle fall ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hei, hva er du ute etter ? Har litt småknask eg må kvitte meg med
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Tja, hva jeg er ute etter? Tenker du type, selskap, produsent etc....? Vel, egentlig er jeg ikke sikker på hva jeg ser etter, kanskje SAS A330/A340, men ALT er av interesse i så måte ![]() ![]() Takker! Utpå ettermiddagen skal jeg bort en tur, men titter innom her utpå kvelden igjen regner jeg med, men alt er i alle fall av en viss interesse ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Du får også kjøpt flymodeller på nettsiden, flymodeller.no.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Hvilken skala var det på den som Norwegian solgte? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvilke muligheter har SAS for å kjøpe nye fly ? | BraathensSafe1985 | Flyforum | 58 | 21-04-2013 22:24 |
Flymodeller - Hvilke mangler du, og hvilke er vanskelige å få tak i? | toftos | Samlerhjørnet | 24 | 01-02-2012 21:44 |
Hvilke sider finner man ut hvilke flyreg som skal fly hit og dit? | -Daniel92 | Register- og ATC-Forum | 1 | 01-06-2011 17:04 |
Amerikanske foto-nettbutikker? | seilfly | Bilder & foto | 11 | 02-11-2009 11:28 |