![]() |
|
![]() |
#21 |
Superflyer
|
![]()
G'ættermiddag fra bartebyen
Akkurat begynt å kommet meg etter nattens strabaser. Våknet kl 01 av et "Blærghhh" fra eldstemann, som fyllte alt mageinnholdet over lillebroren og senga vår ,som alle fire lå å sov i. Etterpå fortsatte han utover veggene og gulvet.........Etter å ha skiftet på nytt sengetrekk,spylt av begge småttisene,satt på ei vaskemaskin,vasket rommet og skiftet nattdrakter på begge ungene,lagt oss på separate rom-jeg med størstemann og mor med minstemann, så måtte jeg til pers tre ganger til ila natten med skifting av klær,sengetrekk og nattøy........ Det er noen ganger man ønsker man var alene........ ![]() ![]() ![]() ![]() Nå er heldigvis formen bedre og optimismen er større ![]() ![]() ![]() Ha en bedre lørdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God kveld fra Stavanger. Det ble litt indretjeneste som forventet. Forbereder salg av et hus på Bryne og der var det skikkelig vinter med snøstorm og centimetre med snø. Men her tre mil lengre nord er det tørt på bakken. Nå er dagens lass med rot plassert på lager og selv er man klar for å slappe av resten av kvelden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Perky Peacock stenger vel rundt 16 eller 17 om dagene (men kan selvsagt være stengt av andre årsaker). Ellers så er puben The Blue Bell i Fossgate en kjekk plass å stikke innom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God aften fra hovedstaden.
Godt å være hjemme igjen etter 3 dager i Lillehammer med gode kollegaer og samarbeidspartnere. En av de største skjermene jeg har sett, god stemning og interessante foredragsholdere. Blant annet tidligere SAS-mann Anders Åmot. Ellers var Ole Paus, Helene Bøksle, Thomas & Harald og Timbuktu noen av de mange høydepunktene denne uken. Nå skal det slappet av resten av helgen ![]()
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Att lyssna på Anders är inspirerande ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|