![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Sitter og venter på AB8245, håper jeg holder meg våken til jeg er ombord....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mornings fra Forus, en snau time gjenstår av vakta for min del. Skal bli deilig å finne senga om en drøy times tid. Håper folket får en fantastisk fin mandag så blir det spennende å se om det blir noe snø....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Tyve blå på Gardermoen - bailkaildt som skinnvestfolket uttaler det. Straks strake vegen retning bebodde strøk. Her skal det purkes og soves etter nattvakt. Ha en znaxy dag. Nå, fri til onsdag. Aaaahhhhh
![]() The beauty of aviation
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Trøtt.no fra Forus!
Det er mandag, og atter en travel uke står for tur. Men på den positive siden, vi har ikke vært så nærme helg denne uken som i dag! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord, og vi har blå himmel - ser innflyvning fra sør på 01 R og gradene er minus 14 + en kald trekk fra nord.
Jeg blir inne på kontoret i dag ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Prærien. Småkaldt i dag, så glad jeg valgte å kjøre. Blir å jobbe videre med årsrapporten, samt at det må graves frem litt dokumentasjon på krumspringene mine 31/12 til revisor. Tror det blir en lang dag, men så lenge jeg får betalt er det greit for meg. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gjesp fra Bayerhovedstaden. Så var det mandag igjen da. Nåja, sola skinner og kaffen står å putrer, så det kunne vært verre.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
god mandag morgen. Akkurat landet på sola etter å ha flydd SAS IAD-CPH-SVG i c. Kjempe crew på flighten mellom Washington og køben. Par dager til med fri så er det tilbake på jobb!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Hrdmpf fra det Sørlandske.
Kjenner at jeg gjerne kunne sovet et par timer til ja. Dessuten har minusgradene kommet på besøk og det snør lett ute. Og det blir liggende noe ekkelt hvitt på bakken. Kan ikke huske å ha bestilt noe slikt. Godt man jobber inne iallefall. Håper jeg rekker en lur mellom jobb og styremøte i kveld. Hadde gjort susen. Det er jo dessverre litt for mange dager igjen til helg. Er nok derfor jeg drikker. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra Fjellhamar
Her har man så smått fått benket seg på jobb. Jackpot uke, både lunch vakt og "hotline" vakt. Her skal det handles lunch for hele gjengen samt at man har en ekstra telefon i lomma for å kunne svare kundene som finner det for godt å ringe midt på natten.... Samt at jeg må bruke en liten halvtime hver kveld på å sjekke at alle sendinger er på vei som planlagt. Godt å kaldt i dag, men med tanke på at vi overlevde hele sist vinter med slike temperaturer, så regner jeg med at det går greit nå også ![]() Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra svigers' residens på Lillehammer. Forskjøvet helgetur og delvis jobb, delvis ferie i dag. Gradestokken har kreket seg opp til -19,2°C, så da blir det vel å komme seg en tur ut på ski etter hvert. Må benytte muligheten når man har pensjonist-barnevakt til junior... Virkelig flott vinter oppe på fjellet i strøket her!
Ha en utmerket dag i det ganske land - og i resten av verden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Fyyyy f@@@n... så kaldt. Ukult å komme hjem.
Ser leiligheter i San Clemente ligger på ca $1400 pr.mnd. Lurer på langtidshjemmekontor neste vinter altså. Balle! Og fortsatt god dag, ja!
![]() |
#13 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mornings fra Gardermoen hvor en nå må slå ihjel noen timer på innenlands terminalen før next flight to Nord Norge. Da vi bordet flyet på Sola åpenbarte snøfloksene seg - hutre hutre.
Her burde vert en lounge på innland, hvor blir den av ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag - dagens kaffe på "Fornebu ankomstservice" er Blå Java, ikke alt for dumt. Bare 4.5 dag igjen av denne arbeidsuka.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Chiang Mai. Nettopp ferdig med 50 minutter i svømmebassenget. Ikke spesielt varmt i vannet - virker kaldere enn Frognerbadet på sommeren.
Lengter ikke hjem til det kalde, hvite, ufyselige...
![]() |
#16 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra bartebyen
15,5 blå på termometeret i morres....håper det ikke er like kaldt imorra....da var planen å gå til jobb ![]() ![]() Idag er det såvidt jeg husker ingenting spesielt på planen, så det blir nok rolig kveld tenke jeg ![]() Ha en strålende mandag folks ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen .. Nær null på gradestokken da jeg satte ut i morges. Droppet av guttungen først, som har utplassering hos vetrinær denne uken. Han ser skremmende voksen ut i arbeidsklærne ...
Sitter nå på en Starbucks og slår ihjel litt tid før jeg og bikkja fortsetter mot Athens, hvor han skal ha siste sjekk etter operasjonen. Mange på veien, som er normalt en Mandag morgen, men de fleste skal heldigvis ikke samme retningen.. Kjør forsiktig, alle dere som er på veien! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Fikk tekstmelding fra junior hvor han ba meg passe meg. Skrøt hemningsløst at han tok 4x80 kg i benkpress. Vel, det er under slike omstendigheter vi skjønner at den søte barndomstiden definitivt er over for podene ![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God kveld fra Bagnaia,
Dagen har godt med til et jobbmøte på formiddagen,så har det vært nytelse av god mat og vin på den lokale mat og treffsted og et liv i langsom "kino" i Bagnaia i forberedelse for torsdagens "bonfire" i landsbyens sentrum. Se på internet. Life is good. 12-14 grader på dagtid og nedmot null på natten. Alt OK. Gårsdagen gikk med til å traversere med samme kjerre(OY-KAR) og crew fra SVG til FCO via BGO og CPH. Interessant , men fin tur med god service over Skandinavia og Europa. Ha en fin kveld folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandag morgen! | LN-MOW | Flyforum | 15 | 14-08-2017 14:28 |
God mandag morgen fra OSL | ENGM 911 | Flyforum | 14 | 25-04-2011 19:53 |
God men litt tøff mandag morgen fra Singapore. | SudCaravelle | Flyforum | 15 | 08-02-2011 10:21 |
God mandag morgen | EB | Flyforum | 22 | 29-06-2010 08:46 |
God mandag morgen | LN-MOW | Flyforum | 41 | 23-11-2009 19:47 |