![]() |
|
![]() |
#12 |
Anthill kicker
Join Date: Feb 2012
Location: Toulouse, France
Posts: 1,280
|
![]()
http://leehamnews.wordpress.com/2013...r-a340-future/
Fattet i korthet : [levende A342 : 25 stk/A343 : 202 stk/A345 : 34 stk/A346 : 97 stk] - A346 med 9 abreast/475 pax gir bedre ökonomi enn 744/475 pax - A342 og A343 har spesielle fordels-vinduer : bruk disse flyene riktig ! - for Long Haul start-ups : husk at A340 er en ETOPS-fri flytype ! - markeds-interessen for A340 vil öke med tiden : fin INTERIM capacity vs 777X/A350 - sammen med Engine OEMs : vedlikeholds-kostnadene skal forbedres Konklusjon : OEM (airframes + engine) + Operators + Lessors skal studere pb ifelles ? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airbus modular plane | storg | Småprat | 0 | 11-08-2017 15:09 |
Airbus A340-200 på SVG | Harald Oanes | Bilder & foto | 16 | 28-05-2011 19:41 |