![]() |
|
![]() |
#81 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,280
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: NO
Posts: 10,014
|
![]()
... Forventes tilbake i produksjon i Juni
/Geir |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2005
Posts: 1,036
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
ScanFlyer Silver
Join Date: Feb 2006
Posts: 992
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Kongsberg
Posts: 4,039
|
![]()
Bra å se maskinen tilbake i drift. Interessant tråd dette her. Har kikket litt gjennom innleggene, og i starten var alle bombesikker på at maskinen ble til spiker eller noe liknende. Mange kloke hoder som tok feil gitt, siden maskinen nå er tilbake igjen.
__________________
Upcoming flights: OSL-ARN-ALC (jun 25), ALC-CPH-OSL (jun 25) |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Oslo, Kiev og Dnipro
Posts: 8,547
|
![]()
Er det ikke godt at noen og enhver kan ta feil - da er vi menneskelige
![]()
__________________
Kurt Vi flyr LOT |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,593
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
Godt å ha den tilbake i luften. Jeg innrømmer gjerne at jeg aldri i verden trodde den skulle fly, så det er gledelig at RND er tilbake i drift igjen. I dag ser jeg den har fullt program og skal gå i skytteltrafikk mellom BGO, KRS og KSU i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Newcomer
Join Date: Nov 2005
Posts: 24
|
![]()
Han fikk ikke sparken, men valgte å si opp selv. Hva mer som ligger bak dette vet jeg ikke......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Feb 2006
Posts: 992
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Newcomer
Join Date: Nov 2005
Posts: 24
|
![]()
Det var under en systemtest det skjedde. Understellshåndtaket ble dratt opp (noe som ofte gjøres under tester), men det ble ikke sjekket om det var trykk på systemet og det viste seg jo seg da at det sto trykk i noen akkumulatorer og det var nokk til å felle inn hjulene. Vanlig prosedyre hos oss er å pumpe brems til trykket forsvinner.
Dette ble litt knotete skrevet, det blir fort slik midt på natten, men d går vel greit... |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,287
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Finnes det hjelpsomme SAS - brukere her inne? | Ståle | Småprat | 3 | 16-02-2011 18:27 |
Commuter med vei-landing i Canada | Discus | Flyforum | 0 | 06-06-2010 09:23 |
SAS Commuter avvikles | Oggi | Flyforum | 9 | 14-06-2006 17:02 |
SAS Commuter | LN-FOC | Flyforum | 3 | 22-07-2005 22:57 |
SAS Commuter | LN-FOC | Flyforum | 5 | 20-04-2005 14:01 |