![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#21 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Frister med en tur til helga for å teste ut gullkortet/lounge osv.
Søkte opp SVG-MAD-SVG på lørdag førstkommende og da fikk jeg opp følgende routing i SAS PLUS (Plus var billigere en GO) som et alternativ. Utreise: Quote:
Quote:
Jeg kunne også fly tilbake til CPH kl 13:00 (altså snu i døra). Men det kostet 400.- ekstra. Det som vekket interesse for meg var at returen vil gå med Lufthansa via Frankfurt. Hva skjer hvis man booker en SAS PLUS billett på en Lufthansa Code-share? Havner man på business-class intraeuropeisk? Er det verdt å teste ut? Eller skulle man gått for returen med SAS klokken 1300 og få mer lounge-tid på Kastrup? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Bonusjeger
|
![]() Quote:
Noen som forresten vet hvordan der funker når man er innom en flyplass to gang og har kjøpt SAS lounge for den siste gangen man er innom? Slipper jeg inn begge gangene ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Ta vare på kvitteringen fra første besøket i loungen så burde det går greit når du kommer tilbake senere på dagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Bonusjeger
|
![]()
Sitter på flyet i Madrid klar til returen nå. For en behagelig, enkel og billig MR - med godt betalt i EB-poeng
![]()
![]() |
#25 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Litt usikker, men tror z j d c bookingklasser gir business, de andre Eco. Opptjeningen blir vel betydelig dårligere enn med sas-metall?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Livsnyter
|
![]()
Hvordan kan man velge bookingklasse når man da bestiller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Livsnyter
|
![]()
Takker for svar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
En bookingklasse har vel også indflydelse på selve prisen, så hvis der i udgangspunktet vælges lavest Bookingklasse, skal der vel betales et tillæg for den næste Bookingklasse? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Bonusjeger
|
![]()
Husk det at om du velger et annet fly hjem er det en sjanse for at du blir igjen en dag om flyet ned er forsinket. Så har du noe du må nå de første 24 timene etter at du etter planen skal returnere så bør du tenke deg litt om. Det er fordelen med å fly samme fly tilbake til CPH.
![]()
![]() |
#33 |
Bonusjeger
|
![]()
Ser at det igjen er noen dager med greie priser til Madrid. Fant en grei MR fra BGO via CPH til MAD d. 8/3 blant annet. Bestilte MR da, og avbestilte i stedet en annen.
![]() Ikke så ofte på CPH, men tror dere at 30 minutter mellom landing og avgang på returen kan være litt knapt? Bet meg merke i at siste leg var med CR9, bruker disse kanskje å ha gate et spesielt område/pir, da jeg antar disse ikke benytter bridge? (Tenker dette kanskje kan gi litt gåavstand?)
![]() Last edited by Flight Cancelled; 19-02-2014 at 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da har jeg booket samme tur den 8. mars, så gjenstår det å se om jeg benytter den eller ikke! Når jeg ikke mangler mer poeng for Diamond, kan man jo like godt go for it
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Bonusjeger
|
![]()
Boardet nettopp flyet som skal ta meg tilbake til CPH nå. Totalt 4 pax (meg inkludert) som er med tur/retur, som jeg har lagt merke til. Tydelig at MAD er populær MR-destinasjon.
![]()
![]() |
#36 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da blir det milagerun på meg til MAD. 29. mars.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Den store 'Mileagerun'-tråden (EuroBonus/StarAlliance) | ILS2 | Reiseforum | 956 | 13-01-2022 13:08 |
Vi skal på Mileagerun med SAS 23. august (splittet) | 737-405 | Reiseforum | 304 | 23-08-2015 22:41 |
Opptjening og mileagerun med Aegan (splittet fra Eurobonus mileagerun-tråden) | Molinari | Reiseforum | 105 | 25-09-2014 00:11 |
DY og 737 (Splittet fra DY IC 2011-tråden) | Rob Mulder | Flyforum | 31 | 04-11-2010 22:16 |
Tips og tricks ved motlys fotografering | ErikB | Flyforum | 9 | 30-03-2006 10:36 |