![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Forus. Klar for 12 timersvakt på Forus. Blir vel en del kaffeslurping i løpet av dagen, og ellers får vi se hva dagen bringer.
Ha en flott dag forumister! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen, endelig helg og langfri.
![]() |
#3 |
Amatør
|
![]()
Legg deg!!
God morgen fra Bislett, kofferten er ferdigpakket og unge Karlsen er straks klar for linje 17 til Jernbanetorget, tog til OSL for litt tid i gullkantina før Lufthansen tar oss ned til Barcelona via Frankfurt. NÅ er det ferie! =D I morgen venter lugar 9694 ombord på Navigator of the Seas.. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra SK-ettellerannet til ARN.
I dag fantes det en gud, da en dust ikke klarte å vente på at jeg la tingene mine på båndet i security. Han måtte ukke og stønne og skvise tingene sine inn mellom mine og lage kaos. Men... Han glemte sine egne ting som klokker og belter. Fikk full pat-down. I tillegg hadde han glemt å ta ut pc av vesken sin så det var full pat down der og. Jeg passet nøye på å få øyekontakt så jeg kunne himle med øynene til han. Made my day. ![]() Well, well... ha en fin dag.
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Hepp fra Bergen. Tur på Sats/Minisats står på programmet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Hjemme alene i dag så alt foregår i rolig tempo. Nettopp tilbake fra en tur til Strøm-Larsen hvor biffen bokstavlig talt ble plukket fra øverste hylle. En halvkilo på meg er sånn omtrent passe. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superflyer
|
![]()
Mornings fra Radisson Blu Værnes. Eldstmann og jeg tok ei natt her som siste natt på MegaDo-challenge, så nå kan poengene strømme på (",) Oppgradert til business-room og litt etterpå et hyggelig knakk på døren med en liten hilsen fra direktøren i form av småsjokolader og frukt :-) Junior syns det var stas å følge med gjennom vinduet
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra Changi, hvor en snart skal ut og lufte seg med SQ igjen. Ha en fin dag.
w |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God dag fra AMS, bare koser meg med brunt Trappist. Eneste farlig her er kamikaze sykkelterroister , voldsom fart og gir blanke i fotgjengere. Som vanlig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God lørdag fra DY1801 sånn omtrent over Barcelona. Har vært deilig med en uke sydpå med 22-25 grader og sol hver dag. I følge in flight info venter snart tåke og 3 grader på Gardermoen. Nedtur! I det minste blir det godt å komme hjem til egen seng. Ha en fortsatt fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen vestsørøstfra! Småkjølig på morran .. kun en grad eller to. Nå påstår de at det blir snø til uka! Oh well .... den tid den sorg ...
Dagen står i løvets tegn .. så da blir det nok også pyromanens festdag! MYE brennbart på bakken nå ... hehehehehehehhehehehehehehehehehhe ....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Da har vi landet i Faro og er nå på vei hjemover. 1 liter musserende ble konsumert på vei ned. Forhåpentligvis noen wraps og mer bobler på veien hjem!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Det regner. Kvadrat med mamma. Nuff said
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Grdomf fra det Sørlandske!
Her har det vært hviledag idag og de beskjedne drikkevarene jeg konsumerte sent i går kveld preger skallen min kjenner jeg. Nå skal det bli fredelig kveld i heimen og jeg vurderer om det skal smakes på noe tøysevann i kveld også. Time will show! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
Landet og er snart hjemme i Drammen. Kan konkludere med at av 8 flasker vin med bobler og 1 GT så ble de ikke betalt en eneste krone i PLUS.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Jaddaaaaaa, ikke noe laks hos SAS i dag. Men "gravet" ørret. Jauda.
Grompf fra Sofitel Chicago. Får tasse ned og spise en liten grevling og ta meg en time på øret.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Grompf? Vi var veldig fornøyde med Sofitel Chicago for et år siden....men det hjalp selvsagted "honeymoon treatment"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ah, det å ha huset for seg selv og åpne baren er kraftig undervurdert
![]() |
![]() |