![]() |
|
![]() |
#221 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Uansett note to self, greit å ha med papirkopi av boardingpass og ikke bare stole på mobilen. Måtte styre litt med nettet i NCE for å få frem boardingpasset i sikkerhetskontrollen, ikke bra når man har dårlig tid. Også greit for Duty Free hjem, da boardingpasset forsvinner fra nettet etter man har landa, men alt ordna seg. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
ScanFlyerBlack
|
![]()
Trenger da vel ikke nett for å få opp boardingpass på mobilen???!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
ScanFlyerBlack
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da har vi kommet oss trygt hjem til Sørlandet!
Har vært en hyggelig dag, og litt morsomt å tenke på at man dro hjemmefra kl 0630, kom hjem 12 timer senere etter å ha satt sine ben i Frankrike, bare få meter fra Middelhavet i løpet av dagen. Godt gjort egentlig. Burde vel egentlig tatt en overnatting, men kom just på at jeg har palme-allergi, så da var det bare å komme seg hjem igjen. Vi hadde 30 min fra vi gikk av flyet til det var avgang, men det gikk fint, selv med lang kø i security, tur innom wc og sjekk av priser i taxfree, som forøvrig ikke var særlig billig. Billigste champers: 2pk NF til 54 euro. Dvs 442 kr. Ikke spesielt billig synes jeg. Så man gikk tomhendt ombord, og utnyttet heller sortimentet på Galemoen ankomst. Nå er jeg tørst! Skål og takk for turen, gærninger! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jeg fikk faktisk hele 10 sekunder med sydfransk luft. Gikk ut bare for å puste litt luft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Takk for turen til alle som var med på NCE-ekspressen idag. Fikk ikke hilst på så mange, men sidemannen på 1F fikk man 6 timer med ombord. Ikke en forumist her, men leser mye på Flyertalk. Tipset han om Flyprat og Bonusfeber så da dukker det forhåpentligvis opp et nytt medlem etterhvert
![]()
![]() |
#228 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Var slik at nesten alle hadde midtsetet ledig med noen få unntak (var enkelte rader hvor det virket som noen pensjonister hadde valgt selv å sitte
![]() På slutten av turen så var beholdningen med musserende faretruende lav fikk vi høre. På et tidspunkt fikk sidemannen min beskjed om at de hadde gått tom, men etter å ha romstert litt i galley fant de en flaske til ![]() En ting jeg stusset over var hvor lite crewet kjente til Eurobonus-programmet. Bl.a. skjønte hun ene ikke hvorfor man absolutt traktet etter Eurobonus gullkort. Hun trodde man hadde loungetilgang med "det vanlige kortet" ![]() ![]() ![]()
![]() |
#230 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Stemmer med seks rader på returen, fløy ned via cph med A321 med tolv personer i plus på iallfall 10 rader. Så mye qc15 til Osl, så tipper mye flypratere. Nå har vi forhåpentligvis sikret to gullkort i familien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da er jeg hjemkommet fra min 2. tur. Da forstår jeg det slik at det tar ca 14 dager før statusen oppdateres? Det passer bra. Neste tur ut er 21. november, så ting bør vel være på plass i god tid før dette. Kanskje man til og med får tid til å sjekke ut en av LHs SEN lounger på FRA om man fortsatt har tilgang med EBG...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Var det noe servering av champagne på reisen fra eller til Nice?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Musserende på alle min avganger. Champis i lounge Nce.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
OK supert
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
så er begge ture for mit vedkomende taget... utroligt, så mange der har gjort brug af tilbud med at blive guldmedlem på 2 ture!
Fredag morgen til Prag, der var vi 3 der to turen frem og tilbage! Alle mænd :-) Serveringsdamerne fattede ingenting og kunne ikke forstå at vi gad at tage turen frem og tilbage... Lørdag eftermiddag var vi 10 der tog frem og tilbage til Alicante! 9 mænd og en der havde taget sin pige med! Det var et oplagt og godt crew! Kan melde at vi fik mousserende vin og kostede intet. Men efter sådan 2 dage, bliver man lidt træt af sandwich... Fik vist smagt alt ombord, så har lidt hovedpine her til morgen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det var et meget veloplagt og godt crew, virkelig servicemindet og ikke mindst bare i super humør og en god oplevelse!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nå som de fleste har tatt sin siste tur på kampanjen... Hvor mange sjekker EB-kontoen sin hver dag for å sjekke om status er oppdatert?
![]()
![]() |
#239 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Og da dukket 1F opp på flyprat. Takk for sist jcnorway, hyggelig å snakke med noen som ikke synes jeg er gal som driver med dette. Hehe. Ble tydeligvis nok flytende på meg i hvertfall. Tungt å stå opp klokka 5 neste morgen for nok en tur til NCE. Tror det blir lenge til neste gang. Men, fikk tid til lounge besøk på søndagen da. Til og med champagne. Og så ble jo gullet sikret litt tidligere.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
For oss som skal på MR til BCN 9/2 | ToreD | Reiseforum | 1 | 22-01-2014 17:23 |
Er det mange som flyr fra LHR til CDG for så å bytte fly ut i store verden? | Norge Rundt På 14 Dager | Småprat | 7 | 15-08-2013 18:00 |
Med SAS til PRG fra BGO via OSL | Fevangen | TripReports | 4 | 30-03-2013 18:54 |
SAS Norge på visit til PRG | OSLflyer | Flyforum | 19 | 08-04-2009 15:38 |
Det eneste selskapet som flyr til alle 50 stater | LN-MOW | Flyforum | 3 | 30-06-2006 11:14 |