![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nu är alla biljetter sålda till BC001 och det är 48 timmar kvar till vår fantastiska resa.
Mer information här: http://www.businessclass.se/forum/bu...n-26-10-a.html Vi kommer flyga på FL30 från CPH mot Odense och mot KRS om vädret tillåter på VFR färdplan! För boende i KRS - vi kommer på lowpass över stan cirka 13:40 lokal tid. För boende i OSL - vi kommer på lowpass över stan cirka 14.15 lokal tid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flysitter
|
![]()
Stan betyr byen. Vil tro den er mere interessant å se enn flyplassen for de fleste ombord
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FlyKirurg
|
![]()
Trebokstavskoder brukes ofte av mye annet enn flytrafikk.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Etter en bedre middag på Fjord her i sentrum med min livsledsager har inntrykkene etter dagens MD80 flight begynt å synke inn.
Det var nok en fantastisk opplevelse i godt selskap. Supert flight og cabin crew. Service impecable! ![]() Trivlige deltagere , mye latter,smil,historier,yrkes entusiasme,yrkes stolthet,entusiaster,kort skat en minnerik dag i livet. Takk til dere som tok initiativet og takk til alle deltagere som bidro til felles opplevelse. Kjekt å treffe bekjente igjen. Maken til farewell flight skal man lete lenge etter. Jeg regner med at det går lang tid til neste gang jeg får oppleve over 2 timers flight fra CPH opp til OSL. Amen. Bilder og inntrykk kommer senere. Min bedre halv del lager bildebok på Facebook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Har du sett videon på vår takeoff - den är ganska spektakulär! http://www.youtube.com/watch?v=2qGEyeiB37M
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Hvorfor ikke touch and go i samme sleng ![]() ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Event: Följ med på sista flygningen med SAS MD-80 | bjornstrom | Flyforum | 27 | 26-09-2013 15:07 |
Lyst å være med på stunt-flygning? | krølle | Småprat | 0 | 06-04-2012 10:17 |
Ferierende franske piloter med hasardiøs flygning i Tromsø | Madman | Flyforum | 14 | 22-07-2008 23:14 |
"Boka om Fornebu" | vingtor | Flyhistorisk forum | 13 | 18-10-2007 17:04 |
SAS sista vita MD-80 | HansJ | Flyforum | 1 | 03-05-2007 11:05 |