![]() |
|
![]() |
#101 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Domestic fast track OSL gjelder kun for SAS og ikke Widerøe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Newcomer
|
![]()
Får man ta med seg gjest i fast-track da? Hvis begge flyr Go inenriks og den ene har EBG? Finner ikke noe info om dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Du finner vel stort sett ikke noe info om at fast-track allerede er innført innenriks i det hele tatt, men i og med at Som EuroBonus Gullmedlem er du velkommen til å ta med deg en gjest eller nærmeste familie gjennom SAS Fast Track, forutsatt at alle reiser med SAS, Widerøe eller Star Alliance er det vel å anta at det blir samme regler innenriks når informasjonen blir oppdatert.
![]() |
#104 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nja, er ganske sikker på at det sto både SAS og Widerøe når jeg gikk gjennom på tirsdagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg knep drøyt halvannen, inkludert innsjekk og security. Var søndag ettermiddag utenom ferietid og køene var enorme. En kollega brukte to timer sist hun var der forøvrig.
![]() |
#107 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Vi fikk ihvertfall kontrabeskjed, og at WF ikke blir inkludert inntil videre i innenlands fast-track. Årsaken vet jeg ikke.
![]() |
#108 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da er det ute på SAS sin Facebookside:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
EBG,FBG,LH FTL,TK Elite
|
![]()
Gikk akkurat gjennom fast track med EBG og SAS Go OSL-SVG. Funket som en drøm, ikke et menneske i kø.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ja, 12. september er offisiell dato for åpning - fram til da er en "test/innkjørings"-periode.
![]() |
#112 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Fikk dette med meg først nå, strålende nyhet. Nok en grunn for meg til å prioritere Sas/opprettholde gullstatus.
![]() Quote:
![]() Biz/premium-innsjekkskranker var derimot totalt fraværende, for ikke å snakke om lounge .. Last edited by Eirik; 09-09-2013 at 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette er svært gode nyheter, og de kjipe Int-domestic transferene på OSL ble akkurat en god del bedre
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tirsdag i dag ca kl 1830, gikk smertefritt og en foran meg i kø. Dette blir herlig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
AF/KLM har fasttrack, BA har ikke.
Tydelig hvilket selskap som gir gass og satser på det norske markedet...
![]() |
#116 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Det er første gang jeg har brukt fast track etter at de har åpnet fast track domestic. Det var litt forvirrende da fast track var delt i 2 separate linjer som begge var skiltet med "domestic". Jeg valgte én av dem og så hvor lite praktisk det var når folk ble henvist frem og tilbake mellom køene og den ene køen var gjerne tom mens det stod mange i den andre. Veldig dårlig ressursutnyttelse var det i alle fall. Jeg spurte dama som matet scanneren hvorfor det var splittet i to. Hun kunne fortelle meg at jeg reiste innenlands, mens de andre skulle reise utenlands. Da jeg skulle til utlandet tenkte jeg det var best å ikke si noe for å slippe en "strafferunde".
Systemet med matingen av scanneren var også gjort mindre effektivt. Nå var det kun én om gangen som kunne stå forran og legge sine ting i kurvene. Og etter scanneren var det også endret slik at alt stoppet opp om det ikke stod en ansatt og puttet de tommme kurvene over i et annet bånd. Det var satt opp stengsler slik at passasjerene ikke så enkelt skulle kunne gjøre dette selv. Som om det ikke var nok så ba automaten til SAS meg om jeg ikke hadde et bonuskort når jeg skulle skrive ut boardingkortet til bonusreisen min. Er folk i så store selskaper virkelig så inkompetente eller gjør de dette med vilje? ![]()
![]() |
#117 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Funket finfint i dag tidlig, så er nok bare din karma.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Karma kan selvsagt ha noe å gjøre for hvordan opplevelsen er, men min karma splittet neppe fast track i 2 og satt opp samme skilt ved begge to og den endret nok heller ikke systemet ved scanneren. Hørte at også andre reisende var oppgitte over forverringen.
![]() |
#119 |
Helgeturekstremist
|
![]()
God etter middag fra en stinn gullstue på OSL.
Lang kø og få sluser i fast track gjorde at jeg heller valgte den vanlige sikkerhetssjekken. Man føler seg så dum når man bruker 20 min mere i fast track. Og så ser det ut til at SAS har kuttet ut Wlan, men for en gangs skyld så fungerte wlan med SMS-registrering som alle skal ha fra Avinor. Pølsefest idag. ![]()
![]() |
#120 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
For lite refuel kapasitet på OSL? | BraathensSafe1985 | Flyforum | 3 | 07-05-2019 07:41 |
SAS Fasttrack/Lounge på innenriks fra OSL | Bacardi | Flyforum | 243 | 26-01-2016 19:44 |
Fasttrack på OSL med BA biz? | ToreD | Reiseforum | 13 | 02-08-2014 21:39 |
OSL-EVE kapasitet | jameson82 | Småprat | 6 | 28-06-2014 21:08 |
Lufthansa Fasttrack OSL | Superhai | Reiseforum | 175 | 14-01-2013 06:27 |