![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
10 oktober vil alltid være en spesiell dag. I fjor på denne tiden så var jeg blitt pappa for første gang. Dagen feires selvfølgelig med kaker og annet snacks som en 1-åring liker.
Først tannlegen, så kontoret også selskapligheter i kveld. Ønsker alle en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dagen fra Hovedstaden. Faen for et møkkavær. Bare den lille turen opp til Storokrysset gjorde meg våt. Vel, vel, siden man ikke bare trenger mat på bordet, men også bordet i seg selv, før jeg vel komme meg på jobb for dagens inntektsbringende innsats. Ha en fin dag
Grattis til Fluxie d.y. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Oslo, været driter jeg i å nevne da forrige morratrådskribent nevnte dette. Hadde rent lite lyst til å stå opp imorres når jeg så hvordan regnet pisket på vinduet, men skal fritida finaniseres så.. :/
En eller to kaffekopper med ei vennine venter etter jobb, men ellers blir det nok en rolig kveld. Kanskje man skal finne frem en film når Grolschen uansett står i kjøleskapet?? Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra lille Arabia og gratulerer til Fluxie Junior. Her begynner oppløpet for seniors besøk å nærme seg en finale.. Mye god mat, og en del lange kvelder. Gårsdagen ble tilbrakt med en nydelig Angus ribeye og Steinlager ca 10 meter fra den temmelig hissige fontenen.
Kvelden før ble tilbrakt på Madinat Jumeirah med Chicagos store sønn Mr 777. Var veldig hyggelig for føreste gang å møte de man plager på nettet ansikt til ansikt. Det var en svært hyggelig kveld i romantisk setting.. ![]() I kveld er vi to hundre nordmenn som skal mævle flyfraktet norsk sjømat, tilberedt av norske kokker, samt et eller annet norsk band.. Det blir herlig. Nyt helgen… Være |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
OSL-BGO neste og et par dager med jobb mellom fjellene. Forunderlig nok melder YR sol og ikke noe regn disse dagene.
![]() |
#6 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Tananger
Det siste jeg hadde lyst til i morges var å dra meg utav senga, men som som et par av de andre her så trenger man pengene. Heldigvis så har vi ikke det samme været her borte, enda... Det kommer nok... NULL - nix - nada arbeidslyst her, selv om jeg vet at jeg har noen oppgaver som MÅ gjøres ![]() Og det er ingen andre her som kan ta over dem heller. Ha en bedre dag forumister
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
"Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær". Den dusten som fant opp det bør vurdere å ta seg en sixpack med Statoils kvalme Soloboller. Jeg greide nemlig det store å tråkke oppi den største vanndammen nord for Sinsenkrysset i det jeg dro hjem fra jobb - JÄKLAR.
Vel hjemme, noen skiver er inntatt så nå kan det hølje ned maksimalt til jeg står opp midt på dagen. Døgnet skal snus til det normale og jeg har fri til mandag. Ha an snaxypaxyzuperduper dag!!!!!
![]() |
#8 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
![]() Neste helgetur virker imidlertid altfor langt unna. Neste tur med sommertemperaturer virker veldig veldig langt unna. Og neste tur med sommervær og mulighet for dykking og snorkling virker veldig veldig veldig langt unna nå. Skulle ønske jeg hadde mulighet til å reise mere. ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra midtre deler av Sognefjorden, der solen skinner fra skyfri himmel. Blir en lang dag på meg her inne, der arbeidene går for fullt. Blir litt hektisk med prosjekter i Narvik, Bodø og på Vestlandet samtidig, men det går seg til etter hvert, siden to av de tre nesten er ferdig. Ellers blir det ingen flyging på meg før på søndags kveld igjen, så det blir uvant med så mange dager uten..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det Sørlandske!
Hadde heldigvis holdt opp med å regne da jeg skulle kjøre til jobb. Ble feiring av minstemann i dag morges, med sjokoladekake til frokost med 6 lys på. Var stor stas! Enda mer stas ble det da han pakket ut en iPad mini i bursdagsgave. Helledussen hvor fort tida går. Poden er allerede 6. Må vel begynne å bli gammel jeg da. Sikkert derfor jeg drikker. Apropos det ja. Skal på vinsmaking etter jobb i dag, så da passer det jo greit at jeg drikker. I tillegg er det gratis. Enda bedre. Så blir det vel mer kake når jeg kommer hjem tenker jeg. Blir familieselskap til helga for minsten uansett. Siden jeg vant 50 kr i Vikinglotto i går gikk jeg sporenstreks til innkjøp av en billett i wrapclass til Nice 25 okt. Stor var dog skuffelsen da det bare var 4 rader, og kun midtseter ledig. 3 timer i midtsete frister lite, og vurderer sterkt å booke om. Fortsatt god torsdag! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2007
|
![]() Quote:
Kanskje på tide å slutte med den drikkinga ![]() hurvert ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() God kveld herfra. Ferien går mot slutten, og en bør kanskje begynne å snu døgnet snart. En generalprøve blir å møte moderen på Jessheim klokka to på lørdag ettermiddag. Ha enn god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Rosendal. Var ikke feil å sove noen timer ekstra i dag og få litt ekstra søvn på puta. Og været er digg. Sol, ingen skyer og vindstille.
Ha en fin en forumister ![]()
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra North Georgia! Fortsatt sommertemperaturer på dagtid, men begynner å bli friskt på morgenen. Registrerer at det varsles sjokolademanko, så gleder meg til å lese om Fnate på Japp-jakt på ebay.
Grei tur hjem med en Delta MD90 i går .. var ett regnummer fra å få en SAS-kjerre, men det ble kinesisk istedet. Ikke det at det egentlig gjør noen forskjell - de er Deltafisert ned til minste detalj. Nytt forsøk lørdag. I dag har jeg svært lite på programmet annet enn en runde med gressklippertraktoren. Heldigvis vokser det litt langsommere nå. Årets fuktige sommer har gitt rekordvekst av det meste ... Tjo-bing! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
Grynt frå KRS
![]() Her er LN-RPE sjuk, og har problemer med reverseren. Jaja, då blir det ikkje heim i normal tid likevel, det blir sein ettermiddag. Jolly gudd. Rebooka til WF-direkte. Slepper i det minste om osl, men får gode 3 timer å kose meg på KRS. What to do.....? hmmmm Ha ein fin ettermiddag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |