![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Posts: 3,795
|
![]() Quote:
Ps 01oct kan du fly med AB/TG envei til BKK for ca 2.700.- med bags, mat og poengopptjening. Hos DY 2.570.- med medbrakt matpakke og en håndbagasje. Så dobbelt så dyrt? Tja Last edited by krølle; 24-09-2013 at 13:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Newcomer
Join Date: Jan 2013
Location: OSL
Posts: 35
|
![]() Quote:
Snacky |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,588
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jul 2010
Location: Berlebyen
Posts: 1,496
|
![]() Quote:
Vidar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
Location: Oslo
Posts: 6,902
|
![]()
Tenkte paa det samme.. pluss at det er jo kun TG direkte som kan sammenlignes (mener jeg).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Newcomer
Join Date: Jan 2012
Posts: 15
|
![]() Quote:
Kommer man fra TRD, BGO, SVG osv kan man liksågodt reise via CPH, FRA osv. Man slipper i tillegg å sjekke inn bagasjen på nytt i OSL ved hjemreisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: May 2009
Posts: 444
|
![]() Quote:
Usikker på hvordan bildet er østover. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,588
|
![]()
Mulig. Men et kjapt søk i reiseforumet viste 4345 med Qatar i fjor høst .. 4650 med Thai fra 1/1 .. Så det har i hvertfall vært billetter under 5000 i fjor og ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2009
Location: Upper District
Posts: 459
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
SVG/ENZV
Join Date: Sep 2009
Location: Sandnes
Posts: 137
|
![]()
Ordtaket " Man får hva man betaler for" er kansje riktig å bruke her?
Med service på så lavt nivå der man føler at leverandør fraskriver ansvaret sitt. Med ombooking som svikter i mangel av alternativer pga ingen allianse og alternative egne maskiner. Med så stor kost fokusering at det ikke finnes rom for rask respons i forhold til problemstilling. Med informasjons ansvarlig som er så fjern fra virkeligheten i sine utelalelser at selv de fleste uinformerte forstår at her er det noe "muffens". Osv.... Det er ved slike tilfeller at man ser hvorfor prisene rettferdiggjøres fra de tradisjonelle leverandørene.
__________________
Mann 50 SVG X pilot på fly og helikopter |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() Quote:
Forøvrig: http://travelnews.no/2013/09/22/fly/...flyselskapene/ Uten at jeg har sett nærmere på selve analysen, så er det vel neppe noen tvil om at LCC'ene bidrar til å presse ned prisnivået. Det som er viktig i forhold til prisnivå er jo ikke hva enkeltpersoner og enkeltbilletter koster, men hva gjennomsnittsprisene er. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Service ombord på SAS longhaul | Ståle | Reiseforum | 88 | 28-12-2024 02:57 |
SAS - LongHaul priser i Business | peterfox | Reiseforum | 1 | 04-08-2014 07:22 |
AirBerlin - service og komfort? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-03-2012 17:25 |
Komfort/service - Air China 777-300? | ostis | Reiseforum | 4 | 19-01-2012 12:32 |