![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2009
Posts: 256
|
![]()
Overrasket at ingen andre har tatt opp dette:
Quote:
http://www.reuters.com/article/2013/...98J0DF20130920 Hva tror dere? Kommer Ryanair til å snu? Last edited by Discus; 21-09-2013 at 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Legal Eagle
Join Date: Feb 2010
Location: Oslo
Posts: 1,560
|
![]()
Ja, de er ikke dumme. De har en stor organisasjon, så det vil sikkert ta litt tid å få konsistent praksis over alt. Men hvis de vil, får de det til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
Location: Oslo
Posts: 1,538
|
![]() Quote:
At de nå skal være villige til å endre seg, er ikke en dag for tidlig, men jeg tror det ikke før jeg får se det. Uansett hva de gjør, så kommer ikke jeg til å reise med dem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]()
Kanskje, litt avhengig av hvordan man definerer dum, men i motsetning til de som da ikke er dumme så har de vel stort sett tjent ganske bra med penger. Så sett fra den siden som investerer kapital i selskapet (eierne) så oppfattes de nok neppe som dumme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
Posts: 9,765
|
![]()
Usj, hvem skal jeg nå fly med om jeg ønsker et selskap som er litt nazi med sløve passasjerer?
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Mar 2012
Location: Bærum
Posts: 4,633
|
![]() Quote:
__________________
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,473
|
![]()
Ryanair skal også legge til rette slik at online reisebyråer kan selge dem. Dette er en drastik endring og et tegn på at de har innsett at de må kjempe for å holde på kundene.
http://m.travelweekly.co.uk/Article....=news&id=45324 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
Location: Årjäng, S.
Posts: 2,134
|
![]() Quote:
Slik oppfatter ihvertfall jeg artikkelen.
__________________
Die, my dear? Why that's the last thing I'll do! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2012
Location: BGO
Posts: 1,902
|
![]()
Hvorfor det? Hvis du nå boikotter dem av en eller annen grunn (dårlig service, dårlig behandling av ansatte, kontraktspiloter eller noe annet), er det ikke da grunn til å begynne å bruke dem hvis de "utbedrer" det du ikke liker? Bør ikke gode insentiv premieres like mye som dårlige skal "straffes"?
__________________
AA PLT, A3*G, Carlson Concierge Upcoming: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,399
|
![]()
Eller det er bare nok en ting Komiske MoL har funnet på for å komme i media, atpåtil med en gladsak. Gratulerer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair vant sak i Svensk rett, hvordan skal dette bli i framtiden? | Farmer | Flyforum | 1 | 26-05-2010 17:59 |
Passasjerene ikke fornøyd med Ryanair | Hurum | Flyforum | 12 | 14-12-2006 12:26 |
Skal pottetrene passasjerene | Desk pilot | Flyforum | 1 | 30-11-2006 16:05 |
Sjefene skal møte passasjerene i lufta og på bakken | litt-amatør | Flyforum | 0 | 25-08-2006 16:47 |