![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Overrasket at ingen andre har tatt opp dette:
Quote:
http://www.reuters.com/article/2013/...98J0DF20130920 Hva tror dere? Kommer Ryanair til å snu? Last edited by Discus; 21-09-2013 at 21:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Legal Eagle
|
![]()
Ja, de er ikke dumme. De har en stor organisasjon, så det vil sikkert ta litt tid å få konsistent praksis over alt. Men hvis de vil, får de det til.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Flyer
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]() Quote:
At de nå skal være villige til å endre seg, er ikke en dag for tidlig, men jeg tror det ikke før jeg får se det. Uansett hva de gjør, så kommer ikke jeg til å reise med dem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kanskje, litt avhengig av hvordan man definerer dum, men i motsetning til de som da ikke er dumme så har de vel stort sett tjent ganske bra med penger. Så sett fra den siden som investerer kapital i selskapet (eierne) så oppfattes de nok neppe som dumme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Usj, hvem skal jeg nå fly med om jeg ønsker et selskap som er litt nazi med sløve passasjerer?
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ryanair skal også legge til rette slik at online reisebyråer kan selge dem. Dette er en drastik endring og et tegn på at de har innsett at de må kjempe for å holde på kundene.
http://m.travelweekly.co.uk/Article....=news&id=45324 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
Slik oppfatter ihvertfall jeg artikkelen.
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvorfor det? Hvis du nå boikotter dem av en eller annen grunn (dårlig service, dårlig behandling av ansatte, kontraktspiloter eller noe annet), er det ikke da grunn til å begynne å bruke dem hvis de "utbedrer" det du ikke liker? Bør ikke gode insentiv premieres like mye som dårlige skal "straffes"?
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Eller det er bare nok en ting Komiske MoL har funnet på for å komme i media, atpåtil med en gladsak. Gratulerer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair vant sak i Svensk rett, hvordan skal dette bli i framtiden? | Farmer | Flyforum | 1 | 26-05-2010 17:59 |
Passasjerene ikke fornøyd med Ryanair | Hurum | Flyforum | 12 | 14-12-2006 12:26 |
Skal pottetrene passasjerene | Desk pilot | Flyforum | 1 | 30-11-2006 16:05 |
Sjefene skal møte passasjerene i lufta og på bakken | litt-amatør | Flyforum | 0 | 25-08-2006 16:47 |