![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,307
|
![]()
Dette vil jeg si er fornuftig av Norwegian og det handler om å planlegge for lenger enn til sommerferien. Selv om det ikke er det nå så er regner de fleste med at det vil blir stor pilot mangel i Europa om noen år og da er det nødvendigvis ikke så dumt å ligge litt i forkant av utviklingen.
Husk at i Norge generelt i dag begynner det å bli ett press på arbeidsmarkedet og blant faglærte og utdannende mennesker er det svært liten arbeidløshet, selv om det selvsagt finnes lokale variasjoner. Uten f.eks polske byggningsarbeidere ville byggenæringen stoppet opp for kjenner noen av dere mange arbeidsledige snekkere? Derfor er vi i Norge nødt til å importere utenlandskarbeidskraft og for å ta disse piloteme som eksempel så hvis disse har base og opererer fra f.eks Polen er det også naturlig at de får Polsk lønn og ikke norsk selv om de jobber for ett norskt selskap så lenge kostnadene deres er på polsk nivå! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-CPH-WAW-IST-KUL-PNG-LGK-KUL-IST-WAW-CPH-OSL med SK, TK og AK i C og Y - Live | LNv22 | TripReports | 19 | 20-11-2013 16:00 |
Kjos vurderer å øke på HAU, samt egen crewbase og utenlandsdestinasjoner. | ClassOne | Flyforum | 10 | 01-09-2010 17:29 |
WAW-ORY og WAW-ARN - stenger man? | Stoarn | Flyforum | 5 | 12-06-2009 23:02 |