![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
Er definisjonen på en "base" at de utplasserer fly? Står jo ingen ting om det!
Kan ikke en "base" også være i form av Crew? Øst-europeiske crew har jo Norwegian snakket om lenge og kommer for meg ikke som en bombe. At de krever typegodkjenning av opp mot -900 er vel heller bare snakk om at jo bredere jo bedre med tanke på fremtiden.... for en dag skal jo -300 ut! Selv om det er synd at billigere arbeidskraft skal gå på bekostning av nye norske arbeidsplasser er nok dette desverre noe vi bare må akseptere om vi vil ha lavprisbilletter.... Men kjenner vi Kjoser'n så er han jo en luring så man vet aldri.....
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL-CPH-WAW-IST-KUL-PNG-LGK-KUL-IST-WAW-CPH-OSL med SK, TK og AK i C og Y - Live | LNv22 | TripReports | 19 | 20-11-2013 16:00 |
Kjos vurderer å øke på HAU, samt egen crewbase og utenlandsdestinasjoner. | ClassOne | Flyforum | 10 | 01-09-2010 17:29 |
WAW-ORY og WAW-ARN - stenger man? | Stoarn | Flyforum | 5 | 12-06-2009 23:02 |