![]() |
|
![]() |
#1 |
Canonskytter
|
![]()
Hei! Etter en liten pause så er det nå på tide med en ny fotokonkurranse.
Konkurransen varer fra og med i dag, 1. juni, og avsluttes søndag 1. september. Siden det har vært så fint vær i mai, tillates bilder fra den måneden også. ![]() Temaet er: Sol og sommer ved flyplassen! (Regn er jo forøvrig også sommer. ![]() Alle deltagere sender en PM til meg (gilera) med sitt bidrag i form av URL innen 1. september. Jeg samler da inn alle bilder og legger de ut i en ny tråd for avstemning. Vinneren blir annonsert i tråden etter endt avstemning. Informasjon, regler og krav:
Da ønsker jeg dere en veldig god sommer og lykke til! Tenk lys og komposisjon, motlys kan i mange tilfeller være veldig gøy! Med vennlig hilsen Bjørn J. Jensen
You Can, Canon. Last edited by gilera; 07-06-2013 at 17:54. Reason: Endret dato for innlevering... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Canonskytter
|
![]()
Hei, nå nærmer det seg frist for å levere inn bilder. Konkurransen avsluttes søndag 1. september så det er bare å sende inn for de som har bilder!
![]()
![]() |
#3 |
Canonskytter
|
![]()
Da regner jeg konkurransen for avsluttet og avstemning kommer i løpet av kvelden.
![]()
![]() |
#4 |
Canonskytter
|
![]()
Avstemningen er nesen klar til å postes, men jeg venter på et svar ang. et bilde. Blir derfor noe forsinket dessverre...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fotokonkurranse: Høst 2013 | gilera | Bilder & foto | 4 | 19-12-2013 08:20 |
Fotokonkurranse Vinter 2013: Avstemning | gilera | Bilder & foto | 13 | 12-05-2013 18:28 |
Fotokonkurranse: Vinter 2013 | gilera | Bilder & foto | 2 | 01-04-2013 18:17 |
Fotokonkurranse Sommer 2012: Avstemning | gilera | Bilder & foto | 9 | 03-09-2012 14:58 |