![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tok Widerøe fra Bergen til Kristiansand i går kveld. Hadde en full flex billett og hadde reservert sete 2B ved booking. Ved innsjekk fikk jeg kun opp 5B som valg (pluss 1-2 seter til). Ingen big deal.
Det jeg stusser på, var at det ikke var noen som satt på rad 1-3, og at 5A heller ikke var opptatt (det satt kun 1 person pr 2 seter på de fremste radene). Hva er opplegget med at ingen av disse setene ble vist som ledig i setekartet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Kan være blokkert på vekt/balanse.
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bingo. Ved lave passasjertall må man ha hovedtyngden bakover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Jeg har da fløyet dachs med lite pax før - "hei, velkommen, vennligst sett dere bakerst"
![]()
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
You know the drill!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ikke mulig å booke CX flight fra OSL? | AN0510 | Reiseforum | 24 | 17-09-2015 18:44 |
Booke billett - men vet ikke navn på reisende? | SudCaravelle | Reiseforum | 5 | 14-01-2015 18:21 |
Ikke mulig å booke hotell i USA med EuroBonus poeng? | Ståle | Reiseforum | 1 | 24-09-2014 11:20 |
Hvorfor ikke booke bestemt bookingklasse? | Chriscross | Reiseforum | 2 | 08-06-2011 16:36 |
DY ikke morsom å booke | Shadow | Flyforum | 35 | 28-07-2008 16:46 |