![]() |
|
![]() |
#1 |
Amatør
|
![]()
Sambo'n var tidlig avgårde idag så da ble det pcfrokost! God morgen fra Bislett hvor man som vanlig ikke er klar for en ny dag. Gleder meg til ettermiddag, da står fjordcruise med 103-åringen Børøysund på programmet! Litt mat og diverse til følger sikkert også med da et pitstop på Dockside er planlagt.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Rimelig trøtt i trynet etter å komme hjem fra "Syden" klokken 02:00 i natt. Vel, er jo begrenset hvor mye søvn man trenger
![]() Jobben kaller og blir spennende å se hvor mye som venter i innboksen, etter fire dager selvpåført, men ufrivillig offlinehet. Det første jeg gjorde da jeg kom til Malaga på fredag var å hoppe i bassenget med telefonen i lomma.....kjempelurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Egentlig i et stort grynt. Men takk for at du ga meg et stort smil på moregnskvisten. ![]() Quote:
Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Saft suse... Om dette er en gjenganger burde det kanskje kommet frem på UD sine Landssider under helse og sikkerhet?
God morgen hjemmefra. 5 travle dager på kontoret nå, før det bærer til Asia på jobb i nesten to uker. Ha en fjong dag, folkens.
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Gooood morgen!
Skal til Malaga første uken i Oktober, så skal huske vanntett etui... Virker som en epidemi man bør unngå det.. hehe. Ellers ble nyttårstur til min andre hjemby København bestilt i dag, deilig å feire inngangen av det nye året der! ![]() Reisefri de første dagene denne uka, ut på vingene igjen fredag. Kun en svipptur ned til Strømstad av alle plasser, noen må det også... hehe. Kos dere hvor enn dere er i verden! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Beitostølen - akkurat ferdig med en lang frokost og så komme oss ut på en tur. Synes 22 grader på fjellet er hyggelig på denne tiden av året.
Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Første gang jeg klarte det, men sjefen anså det som et hendelig uhell, så om ikke annet blir det da å oppgradere fra iTelefon 4S til 5. Får satse på at It-avdelingen ikke bruker for lang tid på å levere den
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God morgen fra Bodø, endelig!
En dag igjen før fri resten av uka! Tenker muligens å stikke og besøke en kamerat i Trøndelag. Får se om jeg orker tanken på å sette meg i bilen og kjøre etter å ha travet 1200 km i helgen. (4x300km for dere som lurer på regnestykket) Ellers blir dagen å gå til busskjøring i Bodø og sosialisering på kvelden. ![]() Ha en fin dag!
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Oooo... tiiiiiiidlig ....... Opp 5:30 for å sparke avgårde kjerringa .. så skal Guttungen opp og fores 06:30 .... Men jeg har jo muligheten for en totimers kåbbåistrekk etter at han er avgårde ..
Slik går no dagan ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Strand Hotel på Fevik.
Deilig å sitte inne på konferanse hele dagen når sola skinner og stranda ligger innbydende til 25 meter unna. Arrrggg, er det rart at jeg drikker???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superflyer
|
![]()
G'ættmiddag fra Trondheim
Badet i sol,jeg har seinvakt og antageligvis overtid...*AAAARRGHHH* Det blir en pils når jeg engang kommer hjem........ Bedre dag folks ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra Aeroparque (eller hvordan det skrives....) Buenos Aires. Morsom flyplass midt inne i sentrum. Fine forhold for litt flyspotting, men naturligvis ikke de største fuglene man ser her. Aerolineas Argentina skal snart ta oss til Montevideo, en snartur på ca 35 min.
Ha en aldeles fortreffelig dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Browncoat
|
![]()
Er det ingen som har vanntett mobil da? Da kan må jo bade nesten så mye man vil med den
![]() God ettermiddag fra Tananger Her har man ingenting spesielt på planen siden man har ferie ut uka ![]() Kanskje man skal begynne sånn smått på en eller annen form for TR. Merker fremdeles at jeg ikke er tilbake i norsk tidssone, søvnmessig, enda. Men man nærmer seg. Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Stavanger. Sola skinner og temperaturen er behagelig! Har hatt langfri siden fredags morgen. Har vært deilig. Fått unna en del praktiske gjøremål. Og fikk en tur ut til aerodomen i ettermiddag for litt spotting. så kvelden skal brukes til å se over bildene og se om det er noe som er verdt å publisere. I morgen er det på an igjen med kveldsvakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flugmaður
|
![]()
God kveld fra EWR!
Kan melde om tidenes flytur fra AES i dag. Minuttet etter pushback var vi allerede tatt av, og vendt nesen mot OSL. De 10 minuttene vi egentlig var forsinket ble fort tatt igjen ja!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Røros | EB | Flyforum | 10 | 09-04-2019 18:29 |
God tirsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 13 | 20-11-2018 19:53 |
God tirsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 13 | 08-12-2015 15:19 |
God tirsdag fra tiggerstaden | robertaas | Flyforum | 18 | 10-03-2015 16:10 |
God tirsdag fra Forus | sirpjalle | Flyforum | 21 | 09-10-2012 21:30 |