![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Østfolds solkyst! Junior på snart et år skjønner ikke forskjell på hverdag og helg, så her var det opp for halvannen time siden... Men været er strålende, hytta full av god mat og drikke og fjorden nesten blikkstille - da skal man ikke klage!
En riktig god lørdag ønskes alle forumister! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
Guud maurning fra BRU
Her kom man over med AC2032, etter en natt i YUL. Loungen jeg sitter i nå, ved pir A, har god utsikt. Men hvis man må en tur på toalettet så å man helt ut av loungen ![]() Her skal jeg tilbringe noen timer, da jeg ikke ha flight videre før 1730 i kveld, oh joy...! Dette blir en interessant dag... Ha en fin lørdag, hvor enn man befinner seg eller hva en bedriver med ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Røa.. Huset i Trosterudveien ble inspirert i går og leietakerne har behandlet det bra så langt.
I dag er det bare avslapping før det blir en laaang fuktig middag hos modern som alltid blir morsomt. Planen er å komme seg opp til Beitostølen ved åttetiden i morgen tidlig, men vi får se.. Nyt dagen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
>>>>><<<<<
|
![]()
Morgen fra Sortland (mitt andre hjem)!
Våkna opp for halvannen time siden, med tette bihuler og groggy hals, så kveldsturen nedover til Bodø kan by på mye interessant, spesielt med tanke på fjelloverganger og slikt! (trykkforskjell etc) Men på den annen side er det nydelig vær her i Vesterålen i dag, og jeg tror ikke jeg klarer å holde meg i ro... Skal først og fremst få i meg noe fôr og dertilhørende morgendrikke for helsen sin del. Full arbeidshelg er det, med etterfølgende friuke fra og med onsdag av. Hvem sier at man har det fælt??!! ![]() Ha en nydelig helg, allihopa!
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Ellers ønskes en riktig god morgen fra Kongsberg.
![]() |
![]() |
#6 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Loungen på PMI!
Et par møter og noen timer på stranden i sola gjør underverker, nå skal wrap spises og snuten skal settes nordover igjen! ![]() SK4692 venter med sete 2A, før SK358, også i 2A, fullender dagen med reisen tilbake til verdens navle! (TRD) Skal jobbe med en fotballcup for lillegutter og jenter i morgen grytidlig, så blir en rolig lørdag kveld... Hva er det med cuper og kampstart kl 09.00 på en søndag?? hehe. ![]() Kos dere hvor enn dere er i verden! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske!
Straks går turen til hytta for sesongens siste overnatting. Solen skinner og de melder fint vær i dag og i morgen. Fikk booket inn 6 SAS flighter til 10 625 EB poeng på ei uke i september. Grei måte å starte ny opptjeningsperiode på. Nei, nå får jeg starte pakkingen så man kan komme seg avsted her. God helg videre! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen! Nettopp kommet meg hjem.
I dag er det visstnok flybransjens dag i Ukraina, hvert år siste lørdag i august. Så da vet dere det!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Her står man opp 04:40, dusjer spiser og raser avgårde til aerodromen for å ta ett soloppgangbilde for så å kaste seg i 12-timersvakt. De gale har det godt. Pizza og Fun Light utpå ettermiddagen. Straks crashalarmtest så skal tunga marineres i mer kaffe. Ha en aldeles pheiende phlott aphten.
![]() UR-CAJ Ukraine Air Alliance Antonov An-12BK
✈ Gamle fly bråker best ✈ Last edited by ENGM 911; 24-08-2013 at 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
De gale har det godt!
Her sitter man med havregrøten og juicen! Var ikke oppe 04:40, MEN skal på 12 timers vakt! Så får vi håpe at First Responder'n er klar i tilfelle sykdom. Ha en fjong Lørdag.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra solskinnet på Flesland! Her er man klar for Milage Run til og fra Malaga i LN-TUH :-) Det blir spennende å se hvor mange wraps og salater jeg rekker på åtte timer. Ha en strålende lørdag alle sammen!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Åååååhhhhhhhh. God morgen fra Newport Beach. En nokså stri uke var over igår efta. Det forsøkte jeg å feire litt med en GT i baren på hotellet. Det måtte jeg gi opp pga damer i 70-åra med blått hår og løpetid. Så bestilte jeg en flaske vin på rommet, som jeg koste meg med mens jeg tittet på motorveien.
Nå er det vondt i hodet som gjelder. Elefanten maser og vil ut og ha is. Det er kleskode i poolen (skjorte og sko må vite). Tja, man finner vel ut av det. Ha det fjongt.
![]() |
#13 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra biz-kantina T1A på FRA
Snart hjemme etter lang reise helt fra HNL. Ved ankomst Tananger så blir det å komme seg så fort som mulig i seng. Både hode og mage er i et merkelig lune, så det skal bli greit å komme hjem å få normalisert begge. Heldigvis en uke med ferie igjen før man skal på jobb. Ha en bedre kveld forumister ![]()
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
Midt-på-dagen her i Amerika Vestsørøst! Gresset er klippet, pålagt indretjeneste utført og nå får jeg lov å slappe av litt md annenomgangen av Villa-Liverpool mens
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ooo...der gikk nesten brannalarmen. Begynte å savne Chicken Green Curry, lære at det er dumt å prøvesmake før man er ferdig med alle punktene på oppskriften. Men til slutt ble det veldig veldig godt. Nå sitter jeg å kikker på priser til BKK...
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ur-Fnat besøk ja. Det hadde faktisk funka!
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fy søren det var deilig med en fest. Stinn brakke og full gang. Nå skal det soves!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Like flott dag i dag som i går. Blir en tur med kajakken og så en tur med båten - bare å nyte sommeren mens den fortsatt er her! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag | Someone | Flyforum | 11 | 06-10-2012 18:24 |
God lørdag | Someone | Flyforum | 17 | 23-09-2012 00:26 |
God lørdag | SlidesArmed | Flyforum | 14 | 15-09-2012 21:50 |