![]() |
|
![]() |
#101 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Newcomer
|
![]()
Jeg tror jeg ender opp med å ta tog ned på lørdag morgen. Tror det bare blir den ene dagen på meg da programmet er likt slik jeg forstår det.
![]() |
#103 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Jeg er på flyplass fra torsdag morning, Fredrik er på veien og ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Embraers ankomst er innstilt - Polske Luftfatverket vegret seg for å tillate dess landing på flyplass i Radom.
![]() |
#106 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
Jeg forsøker å komme meg med toget fra Warszawa 06:20 som er i Radom 08:36. MVH Knut Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Olaf
![]() |
![]() |
#109 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
Drar til stevnet på lørdag. Vet ikke om jeg tar en runde til i Radom eller finner på noe annet på søndag. MVH Knut Erik |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Tror det er vel verdt å få med seg begge dager. Treningen til Solo Türk i dag var fantastisk! I tillegg til at de gjorde low passer i rundt ti minutter da de ankom Radom
![]()
![]() |
#111 |
Doodlebugger
|
![]()
Hei,
Da har jeg forsøkt flystevne på polsk for første gang. Tror jeg kommer til å ta turen flere ganger, men ikke i morgen for å kjøre en runde til med samme oppsettet. Da blir det i stedet en tur til The White Eagle Museum i Skarzysko-Kamienna. Virket som om det var flere besøkende enn hva de hadde regnet med i dag og hvis søndag er den store dagen vil det bli veldig fullt. + Hyggelig prisnivå både på transport, stevneadgang og mat. En god del flytyper som vi ikke ser så ofte, Su 22 og Su 27 er sjeldne fugler Jevnt over god stemning blant folk flest. God plass rundt flyene som var statisk utstilt så lett å få OK bilder. Stadig flere som kan brukbart engelsk. - Det tok svært lang tid å komme seg gjennom sikkerhetskontrollen, ble over en time i kø der for å få kastet brusflaska inspisert ryggsekken. Totalt tok det nesten to timer fra stasjonen som ligger 10-15min unna med buss. Savnet oppslag ved stasjonen om billettkjøp og hvor bussen gikk fra på annet enn polsk, det ble å følge den lengste køen og be om "dwo biletny normaly" siden engelsk ikke fungerte i kiosken. Hadde de satt ut en person med billettsalg og informasjon ved stasjonen ville det lønt seg for arrangørene. Sett fra hovedpublikumsområdet så kom sola bak flyene mesteparten av dagen. En enorm begeistring for å ta bilde av barn / kone / mann / svigermor foran flyene. (Vedhengte bilde ble tatt i frustrasjon når fotografen først hadde en brunette til å posere på samme måte ved Su 22ern og deretter denne jenta her - det så ut til at han hadde et par til stående på vent i tillegg). Jeg forsøker vanligvis å unngå å få med andres barn på bilder, men her var det uunngåelig med alle de små Jadwigaer og Tomeker som befant seg rundt og inne i flyene. Sperringene var passe høye slik at de kunne brukes som støtte for fotografering, men avstanden mellom sprinklene stor nok til at de minste barna kjapt kom seg inn i sperresonene uten at de voksne kunne følge etter. Det krydde etter hvert av folk innenfor sperringene så det ble vanskelig å få fritt skuddfelt for fotografering. Det lå tepper overalt - her var det piknikstemning og det var tett med tepper med sovende barn og oppdekket mat både rett bak sperringene og alle andre tenkelige og utenkelige steder. MVH Knut Erik Last edited by LN-KEH; 24-08-2013 at 23:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Vi var inne på fototribunen i går, og jeg er veldig glad for at vi valgt det, for det var mye folk, visstnok rundt 70 000. I dag skal vi utenfor, da det var bortimot umulig å få noen gode bilder fra innsiden. Sola i ansiktet store deler av dagen og flyene var ofte for langt unna. Men vi stod utenfor både på torsdag og fredag og der var det helt fantastisk å stå, særlig på ettermiddagen når sola er på vei ned og lyset er helt magisk
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Radom International Airshow Avlyst | thbergseng | Småprat | 3 | 04-03-2023 23:22 |
Airshow Radom - lørdag sondag | Jerry | Bilder & foto | 11 | 14-09-2011 08:27 |
Radom AirShow - torsdag og fredag | Jerry | Bilder & foto | 4 | 01-09-2011 11:12 |
Radom Air Show - Polen | AggTouchdown | Bilder & foto | 14 | 31-08-2011 17:28 |
Airshow mid-air i Polen | atck | Flyforum | 3 | 02-09-2007 10:49 |