![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
Da har man funnet seg et sete ved gate 11 hvor man skal boarde første flight i retning HNL
![]() Første overnatting blir i BRU. Før man flyr videre i morgen Så ut til at det regnet her, men det trenger man ikke tenke på nå ![]() Da en fin dag forumister ![]()
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Hello fra Forus. Siste nattevakt for denne gang går mot slutten og man ser frem til å komme seg hjem i loppekassa. Men det blir nok ikke så mye søvn for nå skal døgnet snus litt brennkvikt for om et døgn er det back på Forus igjen. Håper det går smertefritt. Ha en fisefin dag forumister. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Ikke mye aloha-vær her i Bergen. Et stykk datter å spise frokost med. Et stykk datter ropene i trappen om at pappa må bære, noe som er uaktuelt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kan ikke påstå det er noe bedre vær her i Haugesund. Siste feriedager skal utnyttes, ungene skal bort, og satser på at SK 311 bringer oss fint igjennom fossefallet, og at NSB gjør nytten videre opp dalstrøkene, slik at min søsters bryllup går etter planen i morgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra OSL. Dagstur til Bergen idag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. 16 grader og noe høstlig når jeg kikker ut. Prærien venter og har et håp om å komme meg på hytta i kveld. Dog trues det med helgearbeid og det er endel faktorer utenfor min kontroll som avgjør det. Må si det frister mest med en GT foran peisen på hytta enn et glass vann foran laptoppen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Amatør
|
![]()
Good morning fra kontoret, nå tror jeg faktisk at det jammen meg er helg igjen snart! Ryktes om grillings, øl og Fisketur i ettermiddag og utover kvelden. Med Fisketur mener jeg selvfølgelig god gammel dansk Fisk, det meste annet fisk er urk..!
Uansett kan det ikke bli altfor sent da Color Fantasy står på programmet i morgen, men hver gang vi snakker om at det ikke skal bli sent så blir det, derfor stilte jeg vekkerklokken for imorgen tidlig når jeg dro hjemmefra isted.. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Her er stemningen "holy shit its Friday". Siste kontordag før reisemaratonet begynner. May the force be with you!
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Gudd friday from barteby
Kortere dag enn vanlig her-djevlefrøene skal hentes og freden er brutt.God treningsrunde igår kjennes idag.Gruer meg til intervalløkta i kveld.... ![]() Ha en fantastisk fin fredag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og god morgen fra København . Kufferten er pakket og 3 ugers sommerferie venter. Og om nogle få timer går det med toget til Kastrup hvor en ny DM tur kan begynde.
Første et liile hop til FRA inden turen går videre med Thai i First til BKK og frem til den endelige destination Hanoi. Og retur igen om ca 3 uger med ANA i First ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Som seg hør og bør er det ytterst skjelden skiftarbeidere kun har freddan til å se frem til. Med andre ord fri i dag og litt fremover i tid. Uansett en aldri så liten $$$-vakt på søndag men det trengs med den dyre kjerringa jeg er
![]()
![]() |
#12 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() Trodde heller elefanten ville til Fnatheim jeg ![]() Greetings fra LHs Biz.lounge i T1A Her har man funnet seg et glass med fludium originalt fra ATL, i mangel på det man liker best ![]() Sol ute, men ikke noe nevneverdig varmere enn SVG. over 40 min fra touchdown til T1B er ny rekord... Taxet i over 15 min. ![]() Ha en fortsatt fin dag, med eller uten reiser ![]()
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Au au au.. Hele hvit aften konseptet skar seg totalt... Tre timer søvn, en time basseng og nå en av dødssyndene - fråtsing https://www.jumeirah.com/en/hotels-r...ch-at-al-qasr/
Føler meg som Erik Bye første nyttårsdag. Nyt dagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen. Endelig fredag. Takk!
![]() |
#15 | |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]() Quote:
![]() ![]() Vell, God morgen og god helg til dere alle. Last edited by Ruby; 16-08-2013 at 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Opphold her i byen enn så lenge. Store svarte skyer i bakgrunn så det kommer nok regn etterhvert. Tor med hammeren har også bebudet sin ankomst senere i dag. I allefall så ble dagen startet med en joggetur. Ingenting er så starte med en morgenjogg.
![]() |
#17 | |
Browncoat
|
![]() Quote:
![]() Og bare for å avkrefte, ikke noe hula-hula skjørt heller ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Det var ikke "Mamma", det var ikke "Pappa"... det var "KAKE!!!". Ord nummer to ble "bade" og deretter kom mamma og pappa som grøt på en snor. Da skjønner man at dette er en plass for Fnater
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | ||
FinalCall.travel/no
|
![]()
Go'fredda!!
Regn og høstlig i det Sørlandske i dag. Blir nok hjemmeweekend. Gidder ikke sitte på hytta i drittvær med utålmodige unger osv. Måtte en tur til legen i går etter at det har gått infeksjon i et sår jeg klarte å pådra meg på leggen etter at beina forsvant under meg forrige helg. Så da ble det en kraftig antibiotikakur. Beine er rødt og ømt, og foten har hovnet opp og ser ut som en ballong. Var det et tidspunkt det ikke var rart at jeg drakk på, så burde det være nå, men da virker vel medusinen noe dårlig, så her gjelder det å holde seg selv i øret noen dager. Quote:
Quote:
![]() ![]() ![]() Nu vel! God helg til alle som vil ønskes akkurat det.... BF ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Aloha fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 12 | 21-12-2017 16:14 |
Aloha fra Paradise | SQ 777 | Flyforum | 19 | 07-09-2013 17:44 |
Aloha fra Hawaii | SQ 777 | Flyforum | 12 | 28-04-2011 16:19 |
Aloha fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 22 | 21-12-2010 22:23 |
SVG-FRA-EWR-JFK-SFO-LAX-PHL-LGA-JFK-FRA-SVG i C, F og Y | B777ER | TripReports | 13 | 08-08-2009 22:33 |