![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Starter jo opp nå på torsdag fra OSL,noen som vet hvem som skal handle dem?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Mener det er Rfly/Aviator.
![]() |
#23 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det er Røros som har handlingen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Ser ut som siste avgang fra OSL er 21 oktober. Antar det er snakk om standard sesonglukking?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Jeg har ennå til gode å sende et fullt fly OSL-BCN. Nå hadde riktignok jeg ferie 2 uker midt i fellesferien, men.
Det meste jeg har sendt vil jeg tippe er 3/4 fullt. I går sendte jeg OSL-BCN med 1/4 belegg cirka. Tror ikke ruten har vært noen braksuksess med stinne fly, men det går forhåpentligvis bra nok til at vi får sett dem til våren igjen. Vueling er et bra selskap synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har fulgt med billettprisene en måneds tid da jeg skal ned neste helg. Det har jevnt over vært lave priser, noe som nok kan tyde på en viss overkapasitet. Mitt fly hjem 26. er endret til -300, så det er neppe forventninger om det helt store salget.
![]() |
#28 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vi hadde gruppe som dro ut 24 juni - dette flyet hadde de greid å overbooket med 42 pax - de fant heldigvis ut dette 2 uker før avreise, og vi fikk booket disse over til Norwegian som hadde avgang 30 minutter senere - så 1 fult fly har det i allefall vært.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Skiftet til en -300???
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ser ut som Vueling får BA codeshare på de fleste rutene deres til Skandinavia, OSL inkludert
http://airlineroute.net/2014/08/12/b...deshare-aug14/ Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Stemmer det. Tredde i kraft fra 1. august. Men selv med codeshare så vil man ikke kunne tjene tier points eller avios hos VY!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Hvordan har disse rutene gått? Skal fly Oslo-Barcelona med dem i oktober, må få laget en trip report!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og Vueling trår til med en gedigen ekspansjon til sommeren .. men ingen ruter til Scandi ..
http://www.routesonline.com/news/29/...-GgwQ.linkedin Blitt litt vel tøft kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Flyjunkie
![]() Join Date: Sep 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Noen som vet hvordan sesongen har startet for Vueling sine ruter til Skandinavia?
De valgte jo og ikke øke og bortsett fra til CPH går jo alle rutene fra BCN Hadde vært interessant og vite hvor mye transfer de har videre fra BCN eller om nesten alt er punkt til punkt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Flyjunkie
![]() Join Date: Sep 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Har fremdeles samme mening om selskapet. Liker de godt. Nye fly, og crewet er jevnt over veldig, veldig ålreite å jobbe med. Har riktignok ikke flydd VY ennå...hehe. Ang. belegg, så er flighten som skal gå i dag, som er en helt vanlig mandag er ca. 75% fullt og i dag har ca. én femtedel av passasjerene videreforbindelse fra BCN. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Takk ![]() Er det da primært forbindelser innen Spania og dertil tilhørende holmer og skjær det går i? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Var i Stavanger i dag, og da var det en Vueling-avgang til Barcelona med en innleid A320 (hvit) på Sola. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian med teknisk feil på fly, snudde tilbake til OSL. Burde de ha fortsatt til BCN? | Solguden | Småprat | 11 | 29-12-2014 10:06 |
DY starter Oslo-Lakselv-Oslo til sommeren 2011 | LN-BEF | Flyforum | 14 | 02-07-2011 21:46 |
SIA starter rute til GRU via BCN | OEH | Flyforum | 0 | 13-01-2011 15:07 |
LPA-MAD-BCN-OSL-LPA (Vueling, NAX og DK) | LN-CMN | TripReports | 3 | 29-04-2009 09:14 |
LPA-MAD-BCN-OSL-LPA (Vueling, NAX og DK) | LN-CMN | Reiseforum | 1 | 23-04-2009 04:55 |