![]() |
|
![]() |
#461 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#462 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Yes..det stämmer..två klasser på nya 777-300ER.
Från ARN fortsätter TG med 747-400 fram till 16/7...sen blir det 777-300ER Så i ytterliggare två veckor får businessclass pax från ARN flyga i First Class kabinen till BKK. I nya 777-300ER kommer både businessclass pax & premium eco pax sitta i nya biz stolen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Flyklapper
|
![]()
Jeg tror ikke man skal legge så mye vekt på dette. DY skaper ny trafikk, og de skaper også ny 'Premium-trafikk'. Dette er de samme som kjøper 'Sun Class' og denslags og som synes det er storveis. Og på mange måter er det det - for dem. Det fyller deres behov og de er fornøyde.
DY's strategi er suksessfull. De er troverdige i markedet og det holder. Så kan 'besserwisserne' her på forumet si hva de vil ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Endelig MOW:-) Nye reisende og litt overførsel fra andre selskaper er vel det som driver DY/DU rundt. Jeg har noen kvitrere i DY som forteller meg at særlig premium kabin er "veldig" pop fra ARN(og også fra OSL - da selvopplevd fraOSL og nå hjem fra BKK 2.7.13), nå idag og frem i tid(etter 787 kommer i produksjon), selv om ikke det samstemmer med L-1011's profetier(nå er jeg ikke ute etter deg 1011 bare så det er sagt). Selvsagt er 773ER en fin maskin og Thai et flott selskap men mon tro om ikke medelsvenson og herr ola "dunk" bestiller der det først dukker opp en hyggelig pris via en el annen søkemotor. Har man en lavpris bill med DY kan denne, hvis ledige plasser, kjøpes opp enkelt fra "homepagen" for et par "laken"..
![]() |
#465 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#466 |
evig optimist
|
![]()
ikke det heller nå? Er du edru i dag?
![]() ![]() ![]()
![]() |
#467 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
LCH och Petru
Ni får gärna redovisa en officiell pressrelease där det står att att Norwegian Air shuttle(DY) kommer lansera ett premium koncept. DY och DU är två olika flygbolag. DY är ett norskt flygbolag med 737 och DU är ett irländskt flygbolag med 787. Thai Airways kommer på linjen ARN-BKK fortsätta erbjuda nuvarande premium eco produkt med nya 777-300ER..dvs seating i C klass kabinen. Det är samma typ av businessclass stol i moderniserade 747-400 och bolagets nya 777-300ER. Thai byter bara flygtyp...premium eco produkten för blir densamma. Det står kunden helt fritt att även i framtiden välja mellan Thai Airways nuvarande premium eco produkt och DUs kommande premium produkt i 787. Last edited by L-1011; 01-07-2013 at 15:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg har mistet tråden i denne diskusjonen... Jeg tror det er nokså klart at de som snakker om Norwegian Air Shuttle og premium produkt så er det snakk om det som kommer på langrutene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det er DY som selger reisene, og begge kabinene er DYs produkter. DU er riktignok et eget selskap, men opererer bare på vegne av DY.
![]() |
#470 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=997923812
Search results for "du" Airline name 2-letter code Accounting code (PAX) Airline prefix code Norwegian Long Haul AS DU DU er i høyeste grad norsk, om enn med irskregistrerte fly. |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg prøvesatt Premiumsetene i DY sin 787 i går, og reagerte på at stolryggen var veldig lav. Skulle nesten tro disse var tilpasset asiatere på 150cm, og ikke Europere rundt 170 til 180 cm lengde. Selv ved nakke/hodestøttene helt oppe ble den 5 cm for kort til et jeg kunne ha hodet i en behagelig posisjon. Her var setene på Eco mye bedre faktisk. Og jeg er 178 ifølge rødboka man fikk av den norske stat da man var vernepliktig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#474 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
CAPA har en artikkel om Norwegian sin inntreden på markedet til Sør-Øst Asia og mulige implikasjoner kan kan ha
http://centreforaviation.com/analysi...etition-119836 Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#475 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Min bror ska flyga EI-LNA´s premiärflygning på longhaul ARN-JFK den 16/8, längtar att få höra vad han tycker
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Norwegian(DU) ska göra motorbyte Dreamlinern på Arlanda på torsdag 15e augusti.
Är det någon som vet om DU har tekniska problem med sina RR Trent motorer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Kjos får håpe at mer enn 4% av Thaierne får seg betalingskort lynkjapt eller får han ett distribusjonsproblem Testet ut. Ferdig. Domestic US med litt mer plass til bena. SAS hadde bedre og mer behagelige seter på 767ene sine på 90 tallet. Så key er å holde prisene lave eller håpe på at folk er dumme nok til å betale en premium for noe som funker bra til CPH, mens man gaten bortenfor kan reise til hønehusland flatt som en pannekake så hurraguttene er klare for bamelam når de kommer frem. Og så finnes det jo Kjos-aid seff. "Han fårre tell han Kjosern, skikkelig flink, nye fly og heia Kjos" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Flyklapper
|
![]()
Som vi skjønner, er Tommy nå kommet til konjakken, der han sitter i Anden Etage på LH-jumboen hjem ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Service ombord på SAS longhaul | Ståle | Reiseforum | 88 | 28-12-2024 02:57 |
SAS - LongHaul priser i Business | peterfox | Reiseforum | 1 | 04-08-2014 07:22 |
AirBerlin - service og komfort? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-03-2012 17:25 |
Komfort/service - Air China 777-300? | ostis | Reiseforum | 4 | 19-01-2012 12:32 |