![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisan forum,
Trekker opp min gamle tråd her siden jeg nettopp booket en tur til Zermatt stikk i strid mot Dag Viking's siste innlegg her ![]() Har nettopp sittet på telefonen med en av mine medreisende (som ikke er så vant med å reise) og geleidet ham gjennom bestilling av en t/r HAU-CPH-GVA-OSL-HAU på WF's sider, men det gikk bra det også. Noen tips derute om what to do / what not to do i Matterhorn "komplekset" ? PS! Ingen interresse av å tilbringe tid med gråhårede menn som drikker gul emke DS! Mvh Fjordheim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Denne svarer jeg på:-)
Zermatt er mitt favorittsted når jeg har med skiene og det er mye å ta seg til. Sender du en PM så har jeg sikkert mer enn jeg kommer på i farten, vært der mange ganger. Lunch i Findeln er et must og spesiellt "Chez Vrony", terrassen er fantastisk og i fint vær kan det være vanskelig å få på seg breiplankene igjen etterpå:-) I tillegg er det steder i Furi som er koselige og Gandegghütte er knall. Rodel (kjelke) er kult på kvelden. Vi har pleid å leie i bunn v/ Sunnegga paradise og ta banen opp. Deretter er det kjelkerace fra Alpstube til Alpstube, vel nede er det bare å sjangle tilbake til hotellet. God raclette: Jägerstube Sterke drinker og lokale folk: Bar z'alt Hischi (hischibar.ch) Merkelig sted og ikke akkurat mainstream... Ellers er det mye bra steder i storgaten! Husker ikke hva alle heter, du skjønner hva jeg mener om du går innom z'alt Hischi først. Forresten baren i kinoen er tøff!
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Takk for veldig gode tips, kjelkerace med innlagte pitstop må man prøve. Jeg sender deg en PM i morgen da jeg har noen flere spørsmål om stedet. mvh Fjordheim |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Val D'isere 2012 | Fjordheim | Reiseforum | 10 | 10-07-2011 19:38 |
Skitur til Canada! SAS biz til Chicago og UA/AC til/fra Calgary | Eriksan | TripReports | 6 | 26-02-2009 23:09 |