Flyprat


Go Back   Flyprat > Småprat
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 25-07-2013, 19:34   #11
jalig
ScanFlyer Blue
 
Join Date: May 2011
Location: DEL
Posts: 324
Default Re: Re: Klage på Norwegian sitt longhaul-produkt

Quote:
Originally Posted by flyer88 View Post
Hvis du mener at kunden her skal ha prisavslag er vi etter min mening langt på viddene. Hva om flyet har en teknisk feil som må rettes opp slik at flyet blir forsinket 2 timer. Skal kunden også da få prisavslag? Flyselskapet har heller ikke da klart å levere det de har solgt? Ett fly som skulle ankomme en destinasjon til en gitt tid?


Ett gratis glass juice og ett smørbrød er en bra kompensasjon både i det tilfellet, og i trådstarters tilfelle!
Om flyet er forsinket nok så får man EU standars kompensasjon, som på en reise av denne lengden ville svidd ganske så hardt for flyselskapet. Fordi man da anerkjenner at man må gjøre alt innen rimeligheten for å oppfylle kontrakten.

Jeg er overhodet ikke uenig i at gratis servering hadde vært passende. Det var dette jeg ba om første gangen jeg skrev.
Mat pluss eventuelt bagasje.
Da hadde Norwegian mistet langt mindre i pengeverdi ettersom de da kun måtte avskrive det det koster å kjøpe inn.

Men dette avviser de. Og jeg aksepterer ikke det.
Som andre har nevnt så er også bransjepraksis at man får en liten trøstepremie om ife streiker, igjen er det helt okej for meg.

Men norwegian ikke anerkjenner at de ikke oppfyller sine kontrakslige forpliktelser så må noen faktisk si ifra.

Jeg er helt forberedt på å ta saken videre til flyklagenemda og jeg regner selvsagt med at dette skal skje. Så setter jeg pris på den hjelp andre her kunne tenke seg å tilby der.

Jeg må bare vente på første svaret fra Norwegian før jeg kan sende den videre.

Ønsket er selvsagt her at det kan sette en presedens så alle andre som opplevde samme mangel som meg kan rette et krav mot Norwegian.

Long distance revolution er kult for meg det, og de må gjerne trykke kostnadene ned. Men det må ikke skje på bekostning av det produktet som er lovt bort.
__________________

<!DOCTYPE html><html>
</html>
jalig is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hvordan er Singapore Airlines sitt produkt fra København? HS-TGA Reiseforum 13 22-12-2014 23:47
LOT longhaul - 787 invigningsdetaljer og ny Elite Fleet produkt Stoarn Flyforum 4 12-04-2012 19:31
Norwegian sitt livery (splittet fra Norwegian bestiller 222 fly) Svoosj Småprat 52 30-01-2012 08:15
Litt OT: En dag i Norwegian sitt tegn EB Flyforum 7 21-07-2007 00:33
Aftenposten Aften med ny klage på Norwegian og Sterling EB Flyforum 1 22-05-2006 19:40


All times are GMT +2. The time now is 05:38.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.