![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Å finne en reiserute som har en avgangstid du vil ha, og en reisetid du vil ha, er vel én av grunnene at reisebyråer eksisterer - det er ikke rakettforskning for en reisekonsulent.
Ellers håper jeg det kommer flere tips, da det ser ut som om det blir en tur til MEL (og sikkert rundt omkring også) i slutten av oktober for meg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg planlegger tur i november med EB poeng men er litt skeptisk til å reise så langt/lenge solo og vil kankje ta en liten tur over til NZ. Er det lett å komme i kontakt med fremmede i australia. Noen tips om hvor og hvordan jeg bør reise og bo på en 2-3 ukers tur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Hvordan du skal reise og bo avhenger vel mest av økonomi og preferanser i forhold til komfort. Buss går det overalt hele tiden, men det koster ikke skjorta å fly heller.
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ingen problem å reise aleine i Australia, lett å komme i kontakt med lokalbefolkningen (dog ikke så lett med asiatere, har jeg forstått), og på flere av stedene langs østkysten finner du nok likesinnende. Buss er ingen problem, men om du har lite tid, så ville jeg valgt fly, som heller ikke er noe særlig dyrt, men avstandende er enorme.
Om du kun skal være i Australia, og utgangspunktet er Sydney, er jo Østkysten fint å begynne med ![]() Det finnes også gode connetion til NZ og eksotiske steder som f.eks Fiji, til nokså greie priser. God Tur ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nice - hovedtråd | martino | Reiseforum | 85 | 09-08-2023 21:38 |
Lisboa (hovedtråd) | Someone | Reiseforum | 57 | 14-12-2018 15:42 |
Hovedtråd: Amsterdam | JonathanAxell | Flyspotting | 24 | 18-04-2015 16:01 |
Hovedtråd: Roma | Harald Oanes | Flyspotting | 0 | 17-09-2011 08:50 |